sattv4iedereen Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 bij een kabelbedrijf in belgie,worden er kabelmodems de docssis 3.0 gebruikt,en die hebben een prive signaal en een zogenaamd homespot signaal.bij metingen,heb ik ondervonden dat het homespot signaal verder komt dan het prive wifi signaal.is er bij dit homespot signaal andere regelgeving van toepassing? vermogen e.d.?het signaal komt uit dezelfde modem. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
RogerDR Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Als je kijkt via "mijn telenet" dan zie ook de draadloze internet instellingen. Er worden meerdere kanalen en frequenties gebruikt dus dat kan het verschil verklaren.
_Bartje_ Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 bij een kabelbedrijf in belgie,worden er kabelmodems de docssis 3.0 gebruikt,en die hebben een prive signaal en een zogenaamd homespot signaal.bij metingen,heb ik ondervonden dat het homespot signaal verder komt dan het prive wifi signaal.is er bij dit homespot signaal andere regelgeving van toepassing? vermogen e.d.?het signaal komt uit dezelfde modem. Onzin, zelfde signaal, zelfde kanaal. Homespot signaal is enkel zonder beveiliging.
Satdorus Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Beveiliging van wifi heeft een negatieve invloed op het bereik dus helemaal onzin kan je het niet noemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen