Ga naar inhoud


Hoe kan ik een kanaallijst alphabetisch maken?


papaver

Aanbevolen berichten


Ik heb geen idee of het de juiste manier is, maar ik doe altijd het volgende.

Ik zoek in de CanalDigitaal lijst een zender op die met een letter begint die (bijna) hetzelfde is als de eerste letter van de naam die je zoekt. Bijvoorbeeld SBS6. Klik op OK. Druk daarna op de + toets (rechts onder de OK knop) en dan op de rode knop. Dan zie je alles (TV + Radiozenders) alfabetisch staan en kun je met de pijltjestoetsen vooruit of achteruit bladeren.

Maar misschien is er een snellere en betere manier? Ik heb, eigenweis die ik ben, nooit een handleiding gelezen en dokter het altijd zelf uit (is niet als kritiek bedoelt hoor). Suc6!
 

aangepast door Alfons Verbiest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe dat met mijn duo op de volgende manier

Zenderlijst in beeld zetten

Rood drukken (alle zenders)

Dan met de cijfer toetsen de beginletter kiezen

Bv 1x drukken op 5 geeft zenders beginnend met 5

2x snel drukken op 5 geeft zenders beginnend met J.

 

Edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien je dat in alle bouqetten wilt aanbrengen die sortering, kun je natuurlijk toch beter de dreamboxedit gebruiken.

overigens lijkt me die sortering op alfabet niet handig, worden nog meer knopdrukjes gebruikt om van de een naar de andere te komen

maar het mag ;)

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat de meesten van ons met dreamboxedit een favorietenlijst maken met de meeste te bekijken kanalen die ze willen.

 

dit dan ook nog eens in de volgorde die je zelf bepaald hebt.

 

Eigenlijk een must voor elke gebruiker van een vu+ box ==> het zappen wordt zo veeel leuker

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...