Ga naar inhoud


Sommige zenders tvv niet te ontvangen


Marcel132

Aanbevolen berichten

Dat is zo. Daar heb ik niets aan veranderd.

Ik ben nu nog eens alles aan het nazien.

Op astra 3 geen problemen.

Op astra 1: perfecte ontvangst zowel signaalsterkte als kwaliteit BVN, ned1 op111, ned 2 op 112, ned 3 op113.

Slecht signaal op 100, 101, 102, 4, 5, 6,

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat gaat niet werken.

 

  • mit HD-Receiver inkl. Einschub für CI-Karten. Im Receiver integriert ist die Steuerung für die automatische Satellitensuche
  • ohne Digitalreceiver aber mit S.S.C.-Satellitensuchmodul zur
    automatischen Einstellung auf mehrere programmierte Satelliten. Wenn
    Sie einen vorhandenen Receiver verwenden wollen oder mit Ihrem Notebook
    fernsehen, dann ist diese Ausführung perfekt geeignet.

Ik weet niet welk type schotel je hebt, maar de antenne stuur eenheid zit of in de bijbehorende ontvanger of in het S.S.C. zoekmodule, waardoor je de schotel kunt gebruiken met een standaard ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mod, had uw boodschap nog niet gezien.... Maar met die mini werkt alles perfect!!M

Die alden schotel wordt enkel uitgericht door de SSC en de LNB vormt in die SSC alleen een loop naar de ontvanger, nu dus de mini sab sky.

Ik ben nu tenminste zeker dat mijn schotel, lnb en de ssc-module helemaal in orde zijn, alsook de aansluikabels.

Ik heb op beide astras ruim 80% ontvangst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aha, je hebt de SSC unit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...