Satdorus Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je tijdens de reclame even met je knuppel ergens tegenaan wilt meppen.
cookie monster Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Ik ben het eens met Drs. IJzerbout !! http://www.lyngsat.com/tvchannels/eg/Top-Movies.html Maar sommige woorden worden gecensureerd , kijk bv MBC Action , MBC Max , of MBC 2 !! Ook sexscenes of bepaalde onderdelen worden weggeknipt !! Verder zijn deze 3 laatstgenoemde zijn zeker nog goed te doen , ik kijk naar die 3 zenders !! En off-topic: Op Turkse zenders , een (rokende) sigaret (roken) worden mistig ingekleurd !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 juni 2013 Auteur Geplaatst: 13 juni 2013 Ik geloof dat ze hier op sat4all meelezen. Ze zenden nu alleen nog maar kleurenbalken uit. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Stel je voor .... C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
ronaldsl Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Ik geloof dat ze hier op sat4all meelezen. Ze zenden nu alleen nog maar kleurenbalken uit. JA HOOOOOOOR...........leuk, net de hele middag bezig geweest op mn schotel installatie uit te breiden zodat ik ook die zender kon ontvangen.........niet grappig........ 1
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 juni 2013 Auteur Geplaatst: 14 juni 2013 Geen zorg..ze zijn weer in de lucht. Vannochtend weer met een film om van te kotsen. Het was weer brutaal martelen en de hele bandbreedte van dat soort gein. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Gelukkig , kan ik weer gezellig samen met ons moeder kijken Koppen kappen , moorden , zonder is tv kijken geen sikkepit waard !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
icesat Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 (aangepast) Ik dacht dat er wel enkele Nilesatters waren die die zender kunnen ontvangen. Wie de zender niet ontvangt kan de online stream kijken. Nilesat streams: http://www.teledunet.com/ 14 juni 2013 aangepast door icesat 1
mebo870 Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Als je ziet wat die mannen allemaal FTA aangeboden krijgen, toch een aantal filmzenders waar wij hier voor zouden betalen. Hoe regelen die dat met de rechten voor die film studio's of kennen ze dat daar niet. The key to happiness. Stay away from idiots
cookie monster Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Een rijke oliesheik die daarvoor dokt zeker ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sverige Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Ik heb al vaak gezegd dat "wij" te makkelijk betalen voor dingen die gewoon gratis zouden moeten zijn! De meeste zenders zijn al betaald door reklame... Als iedereen nu eens wat beter op zijn geld zou gaan letten, zou er 'hier' ook wel meer beschikbaar komen, zonder dat je er extra voor moet betalen. Ik doe in ieder geval niet mee aan die betaalgekte! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Moderator ceesv Geplaatst: 15 juni 2013 Moderator Geplaatst: 15 juni 2013 Een bekende trend, eerst krijg je het gratis aangeboden en wanneer iedereen het als een basis behoefte ervaart begin je er geld voor te vragen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wolverine Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 de hd versies van bvb de mbc kanalen zijn al niet fta meer. en het hd aanbod op nilesat is ook niet echt super. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
cookie monster Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Ik heb al vaak gezegd dat "wij" te makkelijk betalen voor dingen die gewoon gratis zouden moeten zijn! De meeste zenders zijn al betaald door reklame... Als iedereen nu eens wat beter op zijn geld zou gaan letten, zou er 'hier' ook wel meer beschikbaar komen, zonder dat je er extra voor moet betalen. Ik doe in ieder geval niet mee aan die betaalgekte! Zie ook mijn handtekening , onderaan !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen