satelliet123 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Die vat ik even niet. Dat Sky nooit CD wil gaan overnemen. Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
Sverige Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Uiteraard moet CD bezuinigen... niet omdat het crisis is, want dat is inderdaad onzin... maar omdat ze de klant een goed product willen aanbieden voor een laag bedrag. En dan MOET je bezuinigen als CD zijnde... nu wordt er te veel geld weggegooid... én er wordt een te hoge winstmarge genomen volgens mij... De abo prijzen zijn veel te hoog (uiteraard niet alleen bij CD Nederland, maar daar gaat het nu even over) en met hoge prijzen lok je geen "verstandige" klanten. Maar goed, ze doen maar... zolang het mooie duitse aanbod beschikbaar blijft is er voor mij geen enkel probleem! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Mojo Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Uiteraard moet CD bezuinigen... niet omdat het crisis is, want dat is inderdaad onzin... maar omdat ze de klant een goed product willen aanbieden voor een laag bedrag. Dat zou een reden kunnen zijn. Maar wat dacht je van: CD moet bezuinigen omdat er minder klanten zijn. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 als sky het overneemt zullen we mss eindelijk in gans Europa de CDS kanalen kunnen bekijken via een jaar abo.Zou super zijn voor de Belgen.En dan TVV nog overnemen en alle Nederlanders kunnen ook vlaams kijken via sat. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Sprietje Geplaatst: 11 juni 2013 Auteur Geplaatst: 11 juni 2013 Ik krijg toch echt de indruk dat er gedacht wordt dat SES hetzelfde is als CanalDigitaal en dat is natuurlijk niet zo. Ze zitten wel beide in Hilversum.
Eduard07 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Dat Sky nooit CD wil gaan overnemen. Dat snap ik dat je dat zegt, maar je argumentatie ontgaat mij. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 als sky het overneemt zullen we mss eindelijk in gans Europa de CDS kanalen kunnen bekijken via een jaar abo.Zou super zijn voor de Belgen.En dan TVV nog overnemen en alle Nederlanders kunnen ook vlaams kijken via sat. Altijd maar denken dat het gras alleen maar groener wordt bij overnames. Zo is menigeen al bedrogen uitgekomen, zowel investeerder als consument. Geloof nou maar: het kan misschien beter, maar zeker ook slechter. Ik zou gedwongen winkelnering (bij bv een Sky) een verslechtering vinden, ook al zou de pakketkeuze misschien mooier worden. Ik vind het compromis tussen dealers en CDS over vrije keuze van apparatuur de moeite waarde om in stand te houden. Het is hetzelfde verhaal als Ziggo/UPC. Geef mij dan maar iets minder pakket, maar wel vrije keus van de spullen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sverige Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Ik krijg toch echt de indruk dat er gedacht wordt dat SES hetzelfde is als CanalDigitaal en dat is natuurlijk niet zo. Ze zitten wel beide in Hilversum. en ik denk dat ze allebei moeten bezuinigen! Dat SES weg gaat met een kantoor uit Nederland is logisch... waarom een duur kantoor in een onbelangrijk stukje europa? Dat is gewoon geld weggooien. Dat beetje benelux activiteiten kan je makkelijk meenemen via Duitsland... of anders gewoon via het hoofdkwartier in Betzdorf... dat is tenslotte "Benelux"... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
pukje Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 (aangepast) gissen,missen,pissen is altijd leuk om niet teveel op politiek niveau te gaan het klimaat in nederland is niet goed er gaat toekomst angt bij de bevolking om. Of den haag het goed of slecht doet ,doet er niet toe De burger zit op de knip onzekere tijden Ze besparen op alles wat ze kunnen missen en nemen de goedkoopste aanbieder. De concurrentie tussen de tv aanbieders is op dit moment moordend ze nemen liever een SD pakket dan een HD pakket omdat het goedkoper is Ze nemen liefer een abo met kostenloos decoder dan een dure kaart met actievatie kosten. CD zal echt water bij de wijn moeten doen De drempel om bij CD klant te worden is gewoon hoog 11 juni 2013 aangepast door pukje
pukje Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Mijn buurvrouw heeft ook een nieuwe fiets.... Heeft ze de brommer ingeleverd
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 De concurrentie tussen de tv aanbieders is op dit moment moordend ze nemen liever een SD pakket dan een HD pakket omdat het goedkoper is Nog goedkoper is helemaal geen pakket....en het vreemde is...ik mis het helemaal niet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
pukje Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 (aangepast) We kunnen ons de hand geven ,ik heb geen abo ben tevreden met de fta en de fta via dvb-t maar kan me voorstellen dat mensen rtl4...8 enz er bij willen hebben . Als er een abo bestaat voor de nederlandse nationalen en commercielen voor een paar euro/mnd en een kaart tegen kostprijs+porto dan ga ik van stag 11 juni 2013 aangepast door pukje
Dreeke Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Canal Digitaal is allang niet meer een zelfstandige provider, maar onderdeel van het in Luxemburg gevestigde M7. Waarom zou SES Astra dan kantoor blijven houden in Hilversum? Grotere beslissingen zullen toch wel in Luxemburg genomen worden, lijkt me. En dan gaat het alleen nog over de huur van transponders. De tijd dat SES Astra actief televisie via satelliet promootte is allang achter ons. Misschien wel een heel verstandige beslissing. Groet, André
cookie monster Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Lees mijn handtekening onderaan !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen