Ga naar inhoud


Einde Astra Benelux


Sprietje

Aanbevolen berichten


Uiteraard moet CD bezuinigen... niet omdat het crisis is, want dat is inderdaad onzin... maar omdat ze de klant een goed product willen aanbieden voor een laag bedrag. En dan MOET je bezuinigen als CD zijnde... nu wordt er te veel geld weggegooid... én er wordt een te hoge winstmarge genomen volgens mij... De abo prijzen zijn veel te hoog (uiteraard niet alleen bij CD Nederland, maar daar gaat het nu even over) en met hoge prijzen lok je geen "verstandige" klanten. Maar goed, ze doen maar... zolang het mooie duitse aanbod beschikbaar blijft is er voor mij geen enkel probleem! :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard moet CD bezuinigen... niet omdat het crisis is, want dat is inderdaad onzin... maar omdat ze de klant een goed product willen aanbieden voor een laag bedrag.

Dat zou een reden kunnen zijn. Maar wat dacht je van: CD moet bezuinigen omdat er minder klanten zijn.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als sky het overneemt zullen we mss eindelijk in gans Europa de CDS kanalen kunnen bekijken via een jaar abo.Zou super zijn voor de Belgen.En dan TVV nog overnemen en alle Nederlanders kunnen ook vlaams kijken via sat.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als sky het overneemt zullen we mss eindelijk in gans Europa de CDS kanalen kunnen bekijken via een jaar abo.Zou super zijn voor de Belgen.En dan TVV nog overnemen en alle Nederlanders kunnen ook vlaams kijken via sat.

Altijd maar denken dat het gras alleen maar groener wordt bij overnames.

Zo is menigeen al bedrogen uitgekomen, zowel investeerder als consument.

 

Geloof nou maar: het kan misschien beter, maar zeker ook slechter.

Ik zou gedwongen winkelnering (bij bv een Sky) een verslechtering vinden, ook al zou de pakketkeuze misschien mooier worden.

Ik vind het compromis tussen dealers en CDS over vrije keuze van apparatuur de moeite waarde om in stand te houden.

 

Het is hetzelfde verhaal als Ziggo/UPC. Geef mij dan maar iets minder pakket, maar wel vrije keus van de spullen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg toch echt de indruk dat er gedacht wordt dat SES hetzelfde is als CanalDigitaal en dat is natuurlijk niet zo. Ze zitten wel beide in Hilversum.

en ik denk dat ze allebei moeten bezuinigen!

Dat SES weg gaat met een kantoor uit Nederland is logisch... waarom een duur kantoor in een onbelangrijk stukje europa? Dat is gewoon geld weggooien. Dat beetje benelux activiteiten kan je makkelijk meenemen via Duitsland... of anders gewoon via het hoofdkwartier in Betzdorf... dat is tenslotte "Benelux"...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gissen,missen,pissen is altijd leuk

 

om niet teveel op politiek niveau te gaan het klimaat in nederland is

niet goed er gaat toekomst angt bij de bevolking om.

 

Of den haag het goed of slecht doet ,doet er niet toe

 

De burger zit op de knip onzekere tijden

 

Ze besparen op alles wat ze kunnen missen en nemen de

goedkoopste aanbieder.

 

De concurrentie tussen de tv aanbieders is op dit moment moordend

ze nemen liever een SD pakket dan een HD pakket omdat het goedkoper is

 

Ze nemen liefer een abo met kostenloos decoder dan een

dure kaart met actievatie kosten.

 

CD zal echt water bij de wijn moeten doen

 

De drempel om bij CD klant te worden is gewoon hoog

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

De concurrentie tussen de tv aanbieders is op dit moment moordend

ze nemen liever een SD pakket dan een HD pakket omdat het goedkoper is

 

Nog goedkoper is helemaal geen pakket....en het vreemde is...ik mis het helemaal niet. :grin:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen ons de hand geven ,ik heb geen abo ben tevreden met de

fta en de fta via dvb-t maar kan me voorstellen dat mensen rtl4...8 enz

er bij willen hebben .

Als er een abo bestaat voor de nederlandse nationalen en commercielen voor

een paar euro/mnd en een kaart tegen kostprijs+porto dan ga ik

 van stag

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal is allang niet meer een zelfstandige provider, maar onderdeel van het in Luxemburg gevestigde M7. Waarom zou SES Astra dan kantoor blijven houden in Hilversum? Grotere beslissingen zullen toch wel in Luxemburg genomen worden, lijkt me. En dan gaat het alleen nog over de huur van transponders. De tijd dat SES Astra actief televisie via satelliet promootte is allang achter ons. Misschien wel een heel verstandige beslissing.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...