Ga naar inhoud


echo 2200viaci +irdeto1.06


R.Z.77

Aanbevolen berichten


Het lijkt erop dat er bij jouw meer werkt dan bij mij. Ik heb dezelfde configuratie maar kan met de 6in1 files van de bekende sites geen gecodeerde kanalen ontvangen. Ik heb wel een andere file gevonden waarbij de Canal+ kanalen wel werken, maar de rest nog steeds niet.

 

satbas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt viaccess goed, canal+ ook alleen nagra niet. Vraagje, weet jij wat het card type moet zijn in ISVedit? Alleen met 0-international lijken C+ en de viaccess kanalen te werken. Als ik een ander kaarttype probeer krijg ik de boodschap: insert valid smartcard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery heb ik toevallig niet bekeken. Ik zie wel x-zone + een redelijk aantal Franse Canal Digital kanalen. Wat mij wel opvalt is dat het niet stabiel is. Als ik een kanaal kies die niet gedecodeerd kan worden, werken daarna ook de andere C+ kanalen niet meer. Ik moet de receiver dan aan en uit zetten.

 

Het is mij ook niet helemaal duidelijk welke flash file ik moet gebruiken. Wellicht heeft het daarmee ook te maken. Werken bij jouw de nagravison kanalen?

 

Echostar 2200 2CI Vi+***geen-reclame***+ISVedit+MasterAIII

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bas,

 

Ik ben sinds kort ook in het bezit van hetzelfde systeem waar jij het over hebt.

Ik gebruik ***geen-reclame*** met de Boris files voor de Humax 5400z op een fun4 en je zal zien dat er dan heel wat open gaat.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suc6,

 

Ik heb de B* files in eerste instantie gebruikt, maar ik kreeg geen 1 gedecodeerd kanaal werkend, alleen met de D*v*m files krijg ik de kanalen te zien zoals eerder omschreven. Ik heb intussen wat nieuwe files gedownload, zal het zaterdag nog eens proberen.

 

satbas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen weekend diverse files geprobeerd, Ik heb de beste resultaten met files van X*m*h, met deze files werkt Nagravision, C+ kanalen en premium. Als ik wat meer tijd heb zal ik het eens verder uitzoek want er zijn nog genoeg kanalen die niet werken. Wat mij verder opvalt is dat ik soms de receiver uit en aan moet zetten om het weer werkend te krijgen. Ik weet niet of dit een bekend probleem is. Is dit bij jouw (jullie) ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...