Loui (K) Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Ik merk de laatste tijd dat mijn sneltoetsen niet werken zoals Crtl+A en Crtl+C en Crtl+V en afzonderlijk selecteren met de Crtl ingedrukt werkt ook niet. Een schone installatie veranderd hier niks aan. En wat ik ook constateer is wanneer ik me aanmeld met mijn Windows account, dan zijn mijn instellingen al klaar zoals de start website en Bureaublad achtergrond.Hoe los ik dit probleem van mijn sneltoetsen op?
Sjattuh Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Je kan proberen om je pc te refreshen. 1.Beweeg je muist naar rechtsboven en klik op 'instellingen' 2. Helemaal onderaan in het instellingen menu staat iest can 'Pas deze PC aan', klik hierop - lees eerst verder... 3. Klik op 'Algemeen' (General) and scroll een beetje naar beneden in het rechterscherm totdat je ziet: 4. (Refresh your PC without affecting your files) uhm... "Fris je PC op zonder je bestanden te beinvloeden"??, en klik op "Starten" of "Begin" onder dit menu. 5. Volg de aanwijzingen op het scherm. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
De_Perre Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 mij lijkt het eerder een probleem met de CTRL toets te zijn. Indien je steeds de linkse gebruikt moet je eens testen of de combinatie met de rechter CTRL toets we lukt. Mocht het met de rechter wel lukken, moet je eens de linkse lospeuteren en een beetje proberen reinigen. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
winwiz Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Lijkt me inderdaad een ander probleem. Je kunt hier al je toetsen testen: http://www.keyboardtester.com/ Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Loui (K) Geplaatst: 10 juni 2013 Auteur Geplaatst: 10 juni 2013 Het is idd de linker Crtl toets die niet werkt. Had ik idd kunnen controleren. Maar wie denkt daar nou aan dat het aan de toets ligt. Weer wat geleerd.Bedankt voor de oplossing en er mag wat mij betreft een slot op.
Sjattuh Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Je was niet de enige Loui(K). Ik had ook totaal niet aan een hardware probleem gedacht Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen