Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb het eea geprobeerd maar heb tot nu toe geen topper gevonden.

Iemand een goeie tip wel freeware programma simpelweg een mpg filmpje kan inkorten?

En die de bewerking ook weer als mpg opslaat?

Hoor graag

BVD

ET8000

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben daar niet actief mee bezig... maar kan het niet gewoon met Windows moviemaker, wat gewoon bij windows zit? maar ik weet het niet zeker...

Ik dacht dat het met Project X in ieder geval wel gaat...

ProjectX is a demultiplexing, editing and repairing tool for MPEG2, TS, DigitalTV Transport streams. Requires Java.

http://www.videohelp.com/tools?d=ProjectX_090.4.00.zip

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

probeer eens bijvoorbeeld de -gratis - probeerversie, 1 maand geldig,- van Corel, niet alleen in mpeg2 maar ook mp4 en zowel SD als HD.

Is heel goed, en redelijk intuïtief. Heel veel mogelijkheden, enig oefenen is dus gewenst. Moviemaker is niets hierbij vergeleken.

Geplaatst:

ulead video studio werkt perfect kost wel een paar knaken

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

kunnen die tooltjes ook om met TS, ik heb hier  Videoredo Tv suite v4 en die klapt eruit als als ik een HD TS file wil bewerken.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

kunnen die tooltjes ook om met TS, ik heb hier  Videoredo Tv suite v4 en die klapt eruit als als ik een HD TS file wil bewerken.

Het is alweer een tijd geleden dat ik ermee aan de slag ben geweest, maar bij mij waren HD TS bestanden absoluut geen probleem in VideoReDo.

Geplaatst:

Er is ook nog TSDoctor (ook betalend, maar ook een trial versie van).

Ik heb van zowel TSDoctor als Videoredo een gelicensieerde versie, en gebruik meer TSDoctor dan Videoredo.

Hij kan bijv. ook detecteren dat een bepaald deel van de TS file niet correct gedecrypteerd is.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen