Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, al jaren lid van de cd, zonder al te grote problemen.

Afgelopen zondag viel tijdens een uitzending het beeld ineens weg, flash, zwart.

Toen was "alles" weg, en er was geen enkel kanaal meer, ik kreeg alleen het menu van de satellietontvanger nog op mijn tv.

Ik heb een simpele Philips DSR 2221 met (ook oudere?) oranje achtige canaldigitaal smartcard. Werkte altijd prima. Nog steeds vermoed ik.

Alles uit- en aangezet. Smartcard erin/eruit, etc.

Toen opnieuw kanalen laten instellen en vond ie een hele lijst, behalve de gebruikelijke.

Nu heb ik op canaal 1 "Telemelody", canaal 2 "Numero 23", etc.

De smartcard al een aantal keren laten heractiveren (online).

Via de satelliet krijg ik dat het abonnement is betaald t/m 6augustus2013. Dat klopt.

Dus alles lijkt ok, ik krijg alleen mijn "gebruikelijk" kanalen niet meer.

HELP! Iemand een tip hiervoor?

(begin niet over klantenservice cd, want die bestaat echt niet (geloof hun eigen website maar niet)).

Alvast bedankt voor de gouden tips :-)

Geplaatst:

Heb je box laten zoeken op snel kanalen installeren?

Update-instructies voor het opnieuw inladen van de zenderlijst op de Philips DSR 2221

Stap 1 - Druk op de MENU-toets van de afstandsbediening.

Stap 2 - Selecteer optie 5 Kanalen installeren.

Stap 3 - Selecteer vervolgens optie 6 Snel kanalen installeren.

Stap 4 - De ontvanger geeft nu de melding Complete lijst van kanalen kan gewijzigd worden. Druk op de OK-toets van de afstandsbediening.

Stap 5 - Druk op de OK-toets om het inladen van kanalen te starten.

Stap 6 - Als de ontvanger klaar is met het inladen van de zenders, ziet u de nieuwe zenderlijst op het scherm. Kies een zender en druk op OK.

http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=164&id2=108&soort=gecertificeerd&keyword=

Geplaatst:

Hallo, al jaren lid van de cd, zonder al te grote problemen.

Afgelopen zondag viel tijdens een uitzending het beeld ineens weg, flash, zwart.

Toen was "alles" weg, en er was geen enkel kanaal meer, ik kreeg alleen het menu van de satellietontvanger nog op mijn tv.

Is je ontvanger niet gewoon aan vervanging toe?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

hey, snel antwoord. Bedankt men. Thx icesat en Eduard07, jullie hebben beide gelijk.

1. 6 snel kanalen installeren werkte , alles is weer terug, cool. Echter, dit ging afgelopen zondag nadat ie "uit" ging niet, want toen ie geen kontakt, dus...

2. ik denk dat de smartcard zijn kontakt afgelopen zondag intern met de philips verloor en ik heb ´m vandaag wat flink geschud en bewogen en de kaart tig keer erin en eruit en tja ...

Hey, thx 1000x nogmaals.

Ik heb toch de opzegbrief van canaaldigitaal alvast gedownload...

Geplaatst:

Dit is zo jammer opzeggen bij de beste beeld kwaliteit vaak zegt men dat het aan CD ligt maar met een dafje kun je ook geen 250 km per uur rijden zou eerst dat museum stuk weg doen en een goed ontvanger kopen.

Suc6 

Mvg Roel

Geplaatst:

ho ho ho, niet te snel konklusies trekken.

jarenlang prima gebruikt, plotseling beeld gekort, 3 dagen geprobeerd (tel. en email) met cd in kontakt te komen: mission impossible.

Want ik dacht dat het lag aan hullie...

Te opzegbrief kwam ik "tegen" bij zoektocht naar oplossing en "alvast gedownload", just in case, the future, you never know..

:-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...