satelliet123 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Fox begint nieuwe tv-zender Nederland krijgt er een nieuwe, brede televisiezender bij. HetAmerikaanse tv-concern Fox start in augustus met een nieuw open kanaal, met series, films en sportprogramma's. Dat hebben diverse voetbalclubs en kabelmaatschappijen aan de NOS bevestigd. Daarmee krijgt mediamagnaat Rupert Murdoch definitief een plek in het Nederlandse medialandschap. Kabelaars Fox onderhandelt nu nog met de kabelmaatschappijen over de voorwaarden voor doorgifte. Van belang is onder meer de vraag op welk kanaalnummer de zender terecht komt. Fox wil de komst van de nieuwe zender nog niet bevestigen. Mogelijk komen er over een paar weken meer mededelingen, aldus de woordvoerder. Voetbalrechten Sinds vorig jaar is Fox eigenaar van de voetbalrechten van de eredivisie en betaalzender Eredivisie Live. De nieuwe zender biedt het bedrijf de kans om vanaf augustus 2014 ook de samenvattingen op het open net uit te zenden. Dat is verplicht met de huidige regels. Het komend seizoen zijn die nog bij de NOS te zien. Transfers Vorige week werd bekend dat Studio Sport-presentator Toine van Peperstraten en AVRO-directeur Peter Lubbers naar Fox overstappen. Van Peperstraten gaat naar verluidt ook een voetbalpraatprogramma op maandagavond presenteren op Fox. http://nos.nl/artikel/517461-fox-begint-nieuwe-tvzender.html Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
Mumsel Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Ik ben heel erg benieuwd of het Murdoch deze keer wel zal lukken, z'n vorige project in Nederland, Fox8, liep niet goed af. Ik hoop op een soort Sky NL. Het Sky pakket in het Verenigd Koninkrijk vind ik toch wel een van de mooiere satelliet pakketten.
Amager95 Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 Maar Murdoch is ook de eigenaar van de Britse media die heel veel ellende heeft uitgericht, zoals het afluisteren van de voicemail van een vermoord Brits meisje. Bizar dat we dan zo "blij" moeten zijn met deze organisatie in Nederland.
de vrije fries Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 hoi, Vrijwel zeker is de doorgifte van het nieuwe FOX TV via Digitenne, Ziggo, UPC en Canal Digitaal. Het enige gekibbel kan alleen nog over de plek in de zenderlijst gaan. FOX TV wil graag een plek bij de eerste tien zenders. Meer informatie zal t.z.t. komen via de website www.foxtv.nl. bron: dutch dreambox groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Sverige Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Wat heeft de plek in een zenderlijst nu voor belang? Mensen sorteren hun zenderlijst toch zelf, in de volgorde die ze graag willen hebben? Zo doe ik het in ieder geval al jaren. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast Mimisiku Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Zit niet te wachten op een weer een zender met opgedrongen mening. Voegt totaal niets toe aan kijkwaarde IMHO.
rommelaar Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Ik ben heel erg benieuwd of het Murdoch deze keer wel zal lukken, z'n vorige project in Nederland, Fox8, liep niet goed af. Ik hoop op een soort Sky NL. Het Sky pakket in het Verenigd Koninkrijk vind ik toch wel een van de mooiere satelliet pakketten. De Sky pakketten zijn ook wel wat duurder.En met duur moet je bij de gemiddelde nederlander helemaal niet aan komen.Dus zal het ook mij benieuwen of het hem nu wel lukt Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Emekli Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Persoonlijke mening, het is en blijft commerciële brol en is niet aan mij besteed. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Gast dirkjanfox Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 zou mooi zijn als murdoch ook straks sport1 koopt en samen kan voegen met eredivisie live en groot foxsports pakket op zeten met sporten als nba en nascar mlb nfl nhl plus veel voetbal andere sporten en op open foxkanaal films plus samenvateningen. groeten dj
Snoopy Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Zit niet te wachten op een weer een zender met opgedrongen mening. Dan beter ook maar niet naar het 'neutrale' NL 1 t/m 3 kijken.
Emekli Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 @snoopy, Ja, de NPO is redelijk neutraal, dit is ook onafhankelijk onderzocht. Veel mensen zijn gehersenspoeld, met de mening, alles is links op de NPO, quatsch!. Zowel P&W als K & vd Brink, hebben gasten van de linkse als rechtse kant, zo ook DWDD, Nieuws uur, etc. En het valt mij de laatste tijd ook op, dat P&W, soms de PvdA wat naar achteren schuiven, ten faveure van de VVD. Nou, dan is die linkse VARA, toch niet zo links. Maar, te veel mensen worden ge-brainwashed door de Telegraaf**, zo´n walgelijke gazet heeft links niet nodig. Dan nog FOX, let op, die Murdoch heeft, op TV gebied, de halve wereld in handen en ook veel kranten. Een krant heeft ie al op moeten doeken wegen afluister praktijken en door zijn toedoen heeft ook een vrouw zelfmoord gepleegd. Het is dus een onfris sujet. Het wordt een "open" kanaal, maar als je echt sport, lees voetbal, wilt zien, dan zal er diep in de buidel moeten worden getast, want Murdoch weet wel van prijzen. ** Zou van Murdoch kunnen zijn. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
cookie monster Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Dat die Murdoch z'n %%%%% kust !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
pukje Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 globalisatie dat was toch onze wens toen sattv begon (europees/wereldwijd vrij tv kijken) wat is er van terecht gekomen ? Het kapitaal beheerst de media en de nationalen verkruipen zich binnen hun landsgrenzen. De eu zou alles mogelijk maken maar is op de laatste steek na dood
edbe Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 ik hoop dat FOX de Sport1 & Film1 zenders overneemt en een soort Sky NL van maakt, en verschillende tv pakketten maakt, ben benieuwd wat ze allemaal gaan uitzenden.... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen