rommelaar Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 ik hoop dat FOX de Sport1 & Film1 zenders overneemt en een soort Sky NL van maakt, en verschillende tv pakketten maakt, ben benieuwd wat ze allemaal gaan uitzenden.... en wat dit allemaal gaat kosten. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
leo1949 Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Ja dan kan van die zenders ook de abonnementen omhoog. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Amager95 Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Murdoch was al eens in Nederland bezig met Sky Channel Op Sky keek ik destijds naar de Australische serie Chopper Squad dat zichafspeelde in en rond de haven van Sydney. Sporadisch zag ik eenaflevering van Skyways. Jaren daarna kwam die andere zender: Super Channel die MusicBox had overgenomen. Sky Channel ging zich later oriënteren op de UK en trok zich terug van het Europese vaste land. Super Channel werd een paar keer overgenomen en ging samenwerkingsverbanden aan met BBC, ITV en NBC voordat hethelemaal verdween. Op Super Channel heb ik toen alsnog de afleveringen van de eerste reeks van Sons & Daughters gezien, die ik had gemist bij de TROS en BRT/BRTN (nu VRT).
Amager95 Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Dat bekeek ik trouwens wel gewoon via de CAI.
Moost Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 enig idee of Murdoch en zijn Fox ook op de satelliet uitbereiding doet ? want ik lees in de media alleen berichten over onderhandeling op kabeldoorgifte, niet over de satelliet. ze zitten er nu met anderhalve kanaal Eredivisie (1x HD, 1x SD) 1
satelliet123 Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Geplaatst: 15 juni 2013 enig idee of Murdoch en zijn Fox ook op de satelliet uitbereiding doet ? want ik lees in de media alleen berichten over onderhandeling op kabeldoorgifte, niet over de satelliet. ze zitten er nu met anderhalve kanaal Eredivisie (1x HD, 1x SD) Volgens Dutch Dreambox komt Fox ook bij CD Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
Moost Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 (aangepast) Volgens Dutch Dreambox komt Fox ook bij CD excuses als ik niet helemaal duidelijk was, maar ik bedoel eigenlijk meer uitbereiding van de kanalen Eredivisie Live op de satelliet. dus alle 4, al dan niet in HD. (of meerdere, gezien het Duitse en Engelse Sky concept) dat FOX zijn open kanaal bij CD komt was al bekend. maar we wachten even af, het duurt nog ff voordat het nieuwe seizoen weer begint..... 15 juni 2013 aangepast door Moost
guppje29 Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 FOX ofwel Sky zit zeker op de sat. Wie weet dat ze de wedstrijdkanalen gaan delen met Sky duitsland. en bv 1 Sky nderland kanaal. Ik fantaseer ff hardop he. maar zou mooi zijn als ze dat deden. Scheelt CDS ook veel bandbreedte. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Emekli Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 (aangepast) En dit is FOX in de VS: − bron: ABC News © Videostill YouTube. Drie minderjarige kinderen hebben Fox News aangeklaagd nadat deAmerikaanse zender vorig jaar de zelfmoord van hun vader had uitgezondentijdens een live-uitzending van de politie klopjacht op de 32-jarigeman. Hun moeder en advocaten beweren dat ze getraumatiseerd zijn door debeelden." Zie verder: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3460686/2013/06/18/Kinderen-klagen-Fox-aan-na-live-uitgezonden-zelfmoord-vader.dhtml Dat belooft wat als Murdoch nog meer plannen heeft voor NL. 18 juni 2013 aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Sverige Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Ik wil dit soort uitzendingen zeker niet goed praten hoor... maar ik kijk toch altijd weer verbaasd op als ik lees over "getraumatiseerde kinderen"... zijn dat diezelfde kinderen die dagelijks tot ver in de nacht de meest verschrikkelijke computerspellen spelen waarin ze elkaar afslachten en proberen zoveel mogelijk mensen neer te schieten en de keel door te snijden om te 'winnen'? Ik zal vast wel oud worden hoor... maar dit soort dingen begrijp ik nooit echt. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Duidelijk... die blagen hebben teveel naar TOP Movies gekeken. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Emekli Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Wat een dom gezever, het gaat niet om zo maar een zelfmoord, maar over die van hun vader!! en, dat heeft een hele andere impact als een spelletje of film op TV. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Alfons Verbiest Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Fox News is een nieuwszender en die brengen nieuws. En liefst live. Daar smullen de kijkers van. Dat die man ineens een kogel door zijn hoofd schoot zal niemand op dat moment verwacht hebben. En als het echt live is kan het er niet meer uit. Om dan zo'n nieuwszender de "schuld" te geven is wat ver gezocht. Natuurlijk blijft het zielig voor die knapen. Verder sluit ik me bij de reactie van @Sverige aan.
Eduard07 Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 globalisatie dat was toch onze wens toen sattv begon (europees/wereldwijd vrij tv kijken) wat is er van terecht gekomen ? Het kapitaal beheerst de media en de nationalen verkruipen zich binnen hun landsgrenzen. De eu zou alles mogelijk maken maar is op de laatste steek na dood Vanaf de 15 eeuw zijn de Nederlanders de oceanen overgestoken en hebben elders hun cultuur gevestigd. En m.b.t. satelliet-tv is alles van de globalisatie terechtgekomen. Ook de commerciële. Maar niet alleen. Er is zat ongecodeerd. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
di-on-air Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 (aangepast) Waarom begint Fox met een nieuwe zender. Ze kunnen het "open" voetbal toch ook via Foxlife doorgeven? Deze wordt overal wel doorgegeven en zendt al series uit. 19 juni 2013 aangepast door di-on-air Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen