edbe Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 ik denk dat Murdoch meer Tv kanalen gaat brengen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Amager95 Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Fox News is een nieuwszender en die brengen nieuws. En liefst live. Daar smullen de kijkers van. Dat die man ineens een kogel door zijn hoofd schoot zal niemand op dat moment verwacht hebben. En als het echt live is kan het er niet meer uit. Om dan zo'n nieuwszender de "schuld" te geven is wat ver gezocht. Natuurlijk blijft het zielig voor die knapen. Verder sluit ik me bij de reactie van @Sverige aan. met de US verkiezingen dan zijn er van die commentatoren, die schreeuwen gewoon. Obelix zou zeggen: "rare jongens die Amerikanen". gewoon zonder fatsoen. dat soort televisie hoeft voor mij niet. volgens mij was die ene commentator trouwens daarna ook niet meer werkzaam voor Fox Maar goed, Fox, Murdoch kunnen er heel wat van. Dat Murdoch zegt dat het afluisteren van mensen en inbraak op de voice-mail van Milly (Amanda) Dowler gewoon kon omdat DE burger dit wilde, dan zakt mijn broek van dit soort lieden.Weg met deze zenders en organisaties. Schijnheilige moraalriddels, laat ze maar televisiemaken voor de Teaparty.
Eduard07 Geplaatst: 14 juli 2013 Geplaatst: 14 juli 2013 ik denk dat Murdoch meer Tv kanalen gaat brengen. Foxlife is voor 1 bepaalde doelgroep, daar hoort geen voetbal doorheen. Het is geen p.o.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
meijelsat Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Fox begint op 19 augustus op open net in hd-kwaliteit Nederland krijgt er op 19 augustus een nieuwe tv-zender bij. Fox International Channels Benelux begint dan met tv-zender FOX op het open net. De nieuwe zender direct in HD beschikbaar. uitgebreid: zie http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/13398/...kwaliteit.htmlOOK CANAL DIGITAAL en HD?????? Dat moeten ook eerlijk zijn!!!!! Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen