gram Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 ik zat te twijfelen tussen de max digital xp1000 en de amiko alien2 Dit omdat ik een goedkope decoder wil waar je rtl xl (goede tijden slechte tijden) mee kan kijken. uiteraard voor de vrouw... en moet dit dus ook makkelijk zijn om te bedienen. graag jullie advies!!
Satterdam Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 op spark ontvangers, waaronder de amiko alien 2, kan je rtl xl kijken. Helaas is gtst niet te bekijken.
theparasol Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 Uit ervaring kan ik zeggen dat vrouwen alles lukt als ze er maar persoonlijk belang bij hebben. Dat zogenaamde "a-technische" is in de meeste gevallen maar een handige houding om als het even niet lukt heel hard HELP HELP te kunnen gaan roepen. In geval gaan GTST gaat dat dus helemaal goedkomen, ook al moet ze van te voren 50 handelingen uitvoeren 2
VluggeW Geplaatst: 17 juni 2013 Geplaatst: 17 juni 2013 Hallo, De GIgaBlue doet GTST wel. Me vrouw gebruikt hem daarvoor. Greetz
gram Geplaatst: 17 juni 2013 Auteur Geplaatst: 17 juni 2013 @ VluggeW Bedankt voor je reactie Mijn vrouw wil dit namelijk ook!! is dit een Enigma2 decoder die GigaBlue en werk type is het?
VluggeW Geplaatst: 17 juni 2013 Geplaatst: 17 juni 2013 Hallo, Zelf heb ik de Quad in de woonkamer staan maar de SE en de UE moeten ook werken. Deze ontvangers werken idd allemaal op Enigma2. Greetz
gram Geplaatst: 17 juni 2013 Auteur Geplaatst: 17 juni 2013 hoi bedankt voor je "vlugge" reactie Die enigma 2 is dat ook wat om meet te surfen op het internet? Ik wil namelijk zo'n enigma kastje kopen om uitzending gemist youtube en surfen... of kan ik beter goedkoop kastje??? halen en een android stick in mij TV proppen... voort RTL gemist enzo sorry voor de vragen..
VluggeW Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Hallo, Browsen op een Enigma2 ontvanger is altijd erg traag. Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen