Portuuno Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Vu+ Uno draait onder VTi 5.1.0 met externe HDD. Wil graag .flac bestanden afspelen. Oproepen van de bestanden met de speciale button alsmede via de mediaplayer: geen probleem. Starten: de tijd loopt, balkje wordt groen ect: geen probleem, werkt dus. Helaas, geen geluid.... Ligt dit aan instellingen of aan iets anders? Kan 1,2,3 niets vinden.
Tonskidutch Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 flac ... wat zijn dat voor bestanden? tja dat had u niet verwacht maar ik ontvang geen flac via de satellit I Am Gone Love You JESTOFUNK
Portuuno Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Geplaatst: 15 juni 2013 Geen ""u"" hoor Tonski a.u.b. Ja, daagg Tonski, heb ze voor u omgetoverd in een gewone .wav ! Zelfs deze extensie wordt door de Vu niet afgespeeld. Heb altijd gedacht dat een Vu+ ook een media player zou zijn. Wat doe ik niet goed??
Moderator wiz Geplaatst: 16 juni 2013 Moderator Geplaatst: 16 juni 2013 op mijn Ultimo met Vti 5.1 kan ik met media player gewoon flac files afspelen, en dan hoor ik ze ook nog. Ik heb mijn Uno even aangezet, die draait nog Vti 5.0, en ook daar kan ik met media player flac files afspelen en heb ik goed geluid. Enige verschil is dat de flacs op een nfs export staan, maar ik kan me niet voorstellen dat dat nou een wezenlijk verschil maakt. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Portuuno Geplaatst: 16 juni 2013 Auteur Geplaatst: 16 juni 2013 Ola Wiz, Hoe plaats ik de flacs en/of wavs op een nfs export aub. Zou het ook kunnen zijn dat ik een plugin, of zoiets dan toch, moet installeren. Vreemd dat de Uno niet eens een .wav file afspeelt.
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 die hoeft niet op een nfs export te staan, dat was een notatie die wiz belangrijk achte in de kwestie. het hangt er enkel mee samen of je de juiste codecs op de box hebt met een media-player die flacs KAN afspelen in enkele gevallen is het geluid aanstuurbaar via de audioknop daar die knop bepaald of er een downmix plaats vind van de audiostream of een onaangetast doorsturen aan de av-receiver (tvś kunnen echt niet zo veel weergeven als je wel dacht inzake de audio formaten) ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 .. Ligt dit aan instellingen of aan iets anders? Kan 1,2,3 niets vinden. audio knop gebruiken downmix aan downmix uit audio kanaal x audiokanaal y dat zijn de snelle tests die je kunt uitvoeren ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Portuuno Geplaatst: 17 juni 2013 Auteur Geplaatst: 17 juni 2013 Heb wat andere .flacs geprobeerd, die worden wel afgespeeld. Zo zie je maar, de ene flac is de andere niet.. Een ieder dank voor de hulp.
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2013 Geplaatst: 17 juni 2013 juiste constatering Portuuno, het zijn bestanden uit het internet die soms volledig verkeerd zijn geconverteerd door de "uploaders" > dus derden. daar zou wellicht elke receiver met media-speler aan boord problemen mee hebben (denk ik = retorisch) I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen