Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probleempje: Tijdens het opnemen van TV1 kan ik alleen naar TV1 en Canvas kijken, de andere kanalen geven geen beeld......

Geplaatst:

heb je twee aparte kabels lopen vanuit de schotel naar de twee tuners van de solo2?

heb je de instellingen ook staan dat tuner a en b dezelfde setup hebben?

heb je de tvvl/cd kaart in de kaartlezer zitten en heb je een bepaalde softcam geinstalleerd?

dit zijn toch al zeker zaken waar je op gaat moeten antwoorden voor er je iemand gaat kunnen helpen

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

2 Quatro LNB's 19,2 en 23,5, Multiswitch met zes aansluitingen.

Per aansluiting één kabel dus ook voor de Solo2.
Voor de VU+ Solo2: CCcam 2.3.0; VTi: Team ImageRelease V 5.1.0

tvvl kaart in kaartlezer

Geplaatst: (aangepast)

net even zelf getest en kom met oscam tot hetzelfde resultaat in vti 5.1

van op het moment dat ik op astra 23.5 één HD op begin te nemen kan ik niks anders van tvvl meer bekijken (allebei de tuners staat "bezet"), behalve canvas hd

Ik kan wel nog fta kanalen bekijken als ik zap naar nilesat.

Een volgende test was opnémen op één op astra 19.2E en dan zappen naar andere gecodeerde kanalen, die werkten zonder enig probleem.

Opnemen van vtm HD en dan naar andere gecodeerde kanalen te proberen kijken  toonde nog een ander beeld. NEd HD kon ik bvb wel nog bekijken, de rest van de kanalen van tvvl niet.

Zat hier in de online log eens te kijken van oscam maar zou eigenlijk eens moeten weten waar ik de log kan terugvinden om misschien te kunnen zien wat het probleem zou zijn.

Heeft er iemand met open pli 3.0 hetzelfde probleem?

beide tuners van de duo zijn onafhankelijk van elkaar gevoed met een coax kabel, en de instellingen staan dat tuner A dezelfde configuratie heeft dan tuner B.

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...