Ga naar inhoud


Settings laden


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik probeer in de settingseditor de settings voor de Manhattan te laden. Dit img bestand probeer ik te laden, maar halverwege krijg ik de melding " application halt" en dan stopt het programma. Ligt dit aan de settings?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het laden van de settings (?) doe je zoals in het bovenste topic omschreven staat.

Als de kabel goed is en de loader (nieuwste) is geladen dan zou het allemaal gewoon goed moeten gaan. Vertel eens meer zoals : welke versie windows gebruik je en wat voor instellingen ? Bedoel je het laden VAN of NAAR de receiver ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het gaat om de channelsettings van de computer naar de ontvanger. Ik gebruik windows 98SE en een celeron 800 computer. Ik heb gisteravond 3 uur geprutst en waarom het uiteindelijk toch gelukt is weet ik zelf ook niet. Vreemde is dat ik de settings wil uploaden en soms dan begint hij en is hij in 2 seconden klaar(er is dan niets gebeurt) en soms dan moet je de machine aanzetten, dat doe ik, maar dan wordt er niet geupload, maar start de ontvanger gewoon op. Zoals gezegd, na 3 uur ineens geluk. Kan dit te maken hebben dat je de settings die je bewerkt hebt , na het saven, eerst moet afsluiten en dan opnieuw laadt in het programma en dan gaat uploaden i.p.v direkt uploaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de TP settings bedoeld dat is het wel zaak om hem in channel mode te uploaden.

Vergeet niet dat je voor ELKE update altijd EERST een MASTER RESET uit moet voeren. Daarna de receiver lekker uitzetten, aansluiten en dan na waiting for Babo de stroom erop. De receiver zal dan de nieuwe software 'opzuigen'....

Als je klaar bent en het geheel is wederom ge-re-boot, dan weer een master reset.

Mocht je klaar zijn dan kun je de kanalen opnieuw in laten lezen of een volgende update uitvoeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...