roberth37 Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Hallo, Ik ben van plan over te stappen op HDTV. Wie kan mij adviseren voor een goede satelliet ontvanger ? Wat is het voordeel van een Linux gestuurde ontvanger t.o.v. andere ontvangers ? Ik zit zelf te denken aan een "Amiko SHD-8900 Alien". Ik zit in Frankrijk, kan ik daar vandaan mijn abonnement wijzigen ? Ik heb een oranje smartcard, die moet goed zijn denk ik. Moet mijn smartcard na het wijzigen van mijn abonnement opnieuw geactiveerd worden of gaat dat allemaal vanzelf ? Alvast bedankt voor de antwoorden. Roberth37
Emekli Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Kijk hier op het forum eens rond bij de diverse merken zou ik zeggen. Met Linux kan veel meer dan met een CD ontvanger en lopen in het algemeen heel soepel en zonder "bugs". CD ontvangers zijn nogal beperkt in de mogelijkheden. Abo. wijzigen kan je doen via de site van CD. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen