Ga naar inhoud


welke zenders vinden jullie moet Canaldigitaal toevoegen


Gast dirkjanfox
Ga naar oplossing Opgelost door Sverige,

Aanbevolen berichten


192 TV, zoiets als Animal Planet HD en wat meer cultuur, "RTL-en" hebben we nu wel genoeg.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier ook liefst 192TV en Animal planet HD en voor mijn vrouw graag Nostalgienet naar 24/7.

Maar ik ben er bang voor dat het nieuwe FOX kanaal bij CD nu voorrang zal krijgen.

aangepast door sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn favorieten:

Nostalgienet 24/7

24 Kitchen

192 TV

RTL Crime

RTL Lounge

RTL Telekids

101 TV

Slam TV

538 TV

MGM

Comedy Central Extra

Eredivisie Live 3 en 4

En natuurlijk de radiozender Q Music

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik vind dat je "buitenlandpakketten" zou moeten kunnen abonneren... en dat hoeft niet noodzakelijk alleen bij Canaldigitaal te zijn, maar dat is iets voor alle europese satellietproviders.

Ik heb het dan over een Scandinavisch pakket van NRK 1,2 en 3, DR1, 2 en 3 SVT1 en 2, Yle 1 en 2 en 5... Maar ook ORF 1,2 en 3, SRF 1 en 2... een Balkan pakket met publieke omroepen uit die landen, een Baltisch pakket met PO uit die landen en ga zo maar door.

In een zgn vereningd europa zou dit moeten kunnen...  het is een tussenstapje voordat je echt gewoon een abonnement zou kunenn afsluiten in een ander land. Het is een afgeslankte versie, omdat je geen commerciele zenders zou hebben, en waardoor het uiteindelijk ook erg goedkoop zou moeten kunnen, omdat de publieke omroep gewoon uit kijk en luistergeld of belastinggeld in die staten gefinancierd wordt.

Ik zelf heb altijd veel meer aan de gewone standaard tv zenders, dan aan al die special interest zenders zoals NCG, Discovery, en dat soort dingen.  Dát zou voor mij echt een toegevoegde waarde zijn!

De klant die dit soort paketten afneemt, zou dan uiteraard gewoon zelf moeten zorgen dat hij een schotel heeft die op de goede satelliet gericht staat... maar dat hebben de mensen er echt wel voor over denk ik!

Uiteindelijk kost dat de europese satellietplatformen vrijwel niets, omdat het gewoon beschikbare zenders zijn... door het geringe abobedrag zou een bijdrage in de eventuele auteursrechten gedaan worden, en uiteraard ook voor de infrastructuurkosten die gemaakt worden om dit te administreren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Conform de Europese gedachte zou binnen Europa de nationale omroepen FTA of FTV moeten zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conform de Europese gedachte zou binnen Europa de nationale omroepen FTA of FTV moeten zijn.

Uiteraard... maar daarom zag ik het voorlopig in ieder geval als overgangsregeling. En gezien de europese gedachte zou zelfs het "volledige buitenland pakket" niet duur hoeven te zijn...  Ik word gelijk abonnee!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zender met de hele dag alleen maar Donald Duck!!!

En dan wel nl ondertiteld.

 

sci-fi HD zou hier wel af en toe naar gekeken worden.

 

Ik neig ernaar voor de publieke nl en vlaamse zenders te gaan met nog wat fta d'r bij om toch nog wat te zappen te hebben.

Kijk toch amper naar de rest.

Zou af en toe discovery en history wel missen maar om daar nu 20 euro/pmnd voor te dokken.

 

Ik denk dat ik dat binnen enkele jaren wel zal doen, eventueel uit te breiden met een hbo of netflix achtige.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

SyFy, was stargate atlantis aan het volgen, houden ze er mee op, dusss

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...