Ga naar inhoud


Hoe twee twindecoders (met opname mogelijkheid) aansluiten?


jansen168

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een tweede decoder (Philips DSR8141 M7 met opname mogelijkheid) en daarbij een Triple sat HD twin LNB aangeschaft. Nu pas realiseer ik mij dat de aansluiting van de tweede decoder niet zo voor de hand ligt, omdat de LNB twee aansluitingen heeft en ik heb er nu vier nodig. Wie weet voor mij de perfecte oplossing voor dit luxe probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oke, dank je Sprietje voor dit antwoord.

 

Maar ik heb nu eenmaal deze TripleSat Twin gekocht (kan hem helaas niet terugbrengen) en vraag me nu af, of het mogelijk is 'eventueel' met splitters te werken en zo ja, welke is dan aan te bevelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Johan, een tweede TripleSat erbij kopen is ook een dure grap. Daar betaal je minimaal €159,- voor. Een CanalDigitaal Triple-lnb quad koop je voor €89,- en een Triax 78 voor €22,50, samen dus €111,50. Probeer die Technisat TripleSat dan maar te verkopen als je die niet meer om kunt ruilen.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Johan, Ik vind dat Sprietje gelijk heeft. Ik had gehoopt op een andere oplossing (zoals een splitter), maar ik ben bang dat er niets anders op zit dan een Triple inb quad met schotel aan te schaffen en die Technisat TripleSat weer te verkopen.

 

Dank aan beiden voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sprietje, Zojuist heb ik je raad opgevolgd en de Triple Sat te koop aangeboden! Dank voor deze tip.

De Triple inb quad met schotel hoop ik deze week al te ontvangen.

 

De koop was geheel onverwacht, maar de wens van een tweede opname-decoder was al ruime tijd aanwezig. Plots een aanbieding en zonder erbij na te denken besloot ik die Triple Sat erbij te doen. Achteraf alles wel via een omweg, maar het gaat nu in orde komen!

 

Dank voor de goede tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...