Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Hoi,<P>mijn humax loopt via de scart naar mijn tv. Op het av-kanaal hiervoor krijg ik ook heel vaag de tv-zender door(kabel) waar hij op stond! <BR>Weet iemand hoe dit komt?
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Ik heb zoiets ook gehad, bij mij kwam vaag geluid door. Ik heb de Humax op een andere Scart ingang aangesloten, en het probleem is over.
xfiles69 Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 een beter kwaliteit scartkabel is inderdaad de oplossing.<BR>Het beste zijn de vergulde scartkabels,ze kosten ongeveer 60 gulden.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Bij de goedkopere kabels worden alleen draadjes met daarom heen afscherming gebruikt<BR>beter is met aparte coax voor video, en afgeschermde kabel, voor audio, en schakel draden.<BR>Want video wil graag 75 ohm zien, maar audio niet, want dat dempt teveel(hoge tonen worden dan teveel gedempt).<BR>Ik gebruik zelf platte kabel, makkelijk in gebruik en die rot pluggen vallen er niet zo gauw uit,(want deze zijn recht) als je de boel naar voren schuift, als deze in een kast staat <BR>73's Sjaak
Aanbevolen berichten