mate41 Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 (aangepast) Hello, zijn er problemen met de ontvangst van vitaya ? Ik heb op alle kanalen goede ontvangst uitgezonderd die VITAYA. van astra3 waarvan transponder 77%/79% Het beeld gaat op en af en soms helemaal geen. Ik heb de zenderlijsten terug ingeladen zonder resultaat. Ontvanger M7 801 en V+duo. bedankt op voorhand 19 juni 2013 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0
Sprietje Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Misschien heb je last van staande golven en helpt het als je de coaxkabel een paar centimeter inkort.
mate41 Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Geplaatst: 19 juni 2013 Bedankt voor de tip. Het zou een toeval zijn dat er staande golven voorkomen op de 2 kabels bij eenzelfde freq. 1 naar de M7 en 1 naar de vu+, met verschillende kabellenghte. Ik kan echter wel een stukje kabel afknippen. Na een download met dreamboxedit van de vu+ zie ik dat er zowat 4 vitayas aanwezig zijn. Dit lijkt me ongewoon gezien ik bij iedere scan opgeef de vroegere kanalen te wissen. Dit schijnt me een soep van jewelste te zijn. Kan er mij iemand een volledige updated lijst bezorgen ter vergelijking ? alvast bedankt Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0
Sprietje Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Deze is 3 weken oud: http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf
mate41 Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Geplaatst: 20 juni 2013 Bedankt maar ik bedoelde een lijst dat ik met dreamboxedit kan overzetten op de vu+. Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0
redneck eyeball Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Waarom doe je niet gewoon de fastscan op de VU+ ? Dan heb je direct de juiste en laatste zenderlijst. Je kan dit terugvinden onder Menu / Setup / Service Searching / Fastscan Hij haalt dan de officiële lijst op via satelliet.
mate41 Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Geplaatst: 20 juni 2013 Waarom doe je niet gewoon de fastscan op de VU+ ? Dan heb je direct de juiste en laatste zenderlijst. Je kan dit terugvinden onder Menu / Setup / Service Searching / Fastscan Hij haalt dan de officiële lijst op via satelliet. Ik dacht dat het misschien beter zou zijn van de lijst op de vu volledig te verwijderen en er een nieuw op te zetten. Als ik bv 4 vitayas in de huidige lijst heb, en ik reeds gescant heb met de vermelding van het kanaal gewoon te vervangen, dan denk ik dat er ergens een probleem is. Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen