henkie73 Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Beste satters, Morgen krijg ik mijn samsung 3d tv. ik neem aan dat ik nu 3d tv via mijn et9200 gewoon kan kijken in 3d. of moet ik iets aanzetten doormiddel van een app. kan iemand mij misschien op weg helpen???? alvast bedankt. helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Ronsworld Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Nee, als een uitzending in 3D is dan zie je dat net als nu. Alleen met die 3D tv schakel je dan om naar de 3D modus. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
henkie73 Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Geplaatst: 19 juni 2013 dus op de tv schakel ik het om begrijp ik het zo goed ???? gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Ronsworld Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Yup, zo werkt het bij mijn LG tenminste wel. Je zie gewoon het dubbele beeld van de 3D uitzending, dan ga je met de TV in de 3D modus, brilletje op en kijken maar. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
henkie73 Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Geplaatst: 20 juni 2013 oke super, dank je wel. gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Ronsworld Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Graag gedaan, en veel plezier met de nieuwe TV. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
jerpsx Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Op mijn Philips hetzelfde (passief 3d)..je ziet eerst dubbel beeld, daarna schakel je de TV over naar 3D en klopt het weer. Let wel, wanneer je je TV overschakelt naar 3D klopt het beeld van de uitzending wel, maar je grafische omgeving van je ontvanger waarschijnlijk niet meer! (dat is tenminste mijn ervaring op een DM met OpenPli) Je moet hiervoor even een plug-in installeren (weet niet meer hoe die exact heet, even doorbladeren en zoeken naar 3D). Deze zorgt ervoor dat je GUI automatisch omschakelt naar 3D wanneer je naar een 3D kanaal schakelt als ik mij goed herinner.
dirocca Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 OSD 3D setup zit standaard in openpli3.0 grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Ronsworld Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Dat heeft alleen met OSD van de box te maken in 3D, niet met de TV Omdat je anders het niet kunt lezen als je TV in 3D modus staat. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
henkie73 Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Geplaatst: 21 juni 2013 (aangepast) oke bedank super wat nu wel raar is dat mijn geluid achter loopt dan dat via de tv. ik heb mijn et9200 op de versterker aangesloten zal het altijd heeft gezeten mijn mijn LG lcd tv ik heb de ene tv verwijderd en de nieuwe er neer gehangen. nu zit er een vertraging via het geluid van de tv en de et9200. als ik beide aanzet. geluid van de tv is wel goed. maar het geluid van de et9200 via de optische kabel loopt nu achter. dvd & ac ryan is het geluid wel goed als ik via menu, instellingen, systeem, a/v instelling. daar kan ik de vertraging aan passen maar wat ik ook probeer het verschil veranderd niet. wat kan ik hier aandoen.. gr. henk 21 juni 2013 aangepast door henkie73 helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Ronsworld Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Je moet het geluid (optisch) uit de TV naar de versterker leiden. Alle bewerkingen in je TV zorgen voor vertraging, daarom pak je dus het geluid uit je TV. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
henkie73 Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Geplaatst: 21 juni 2013 Je moet het geluid (optisch) uit de TV naar de versterker leiden. Alle bewerkingen in je TV zorgen voor vertraging, daarom pak je dus het geluid uit je TV. Ja dat dacht ik al. Alleen wat ik raar vindt is dat de rest van mijn spullen wel goed werkt. Gr. Henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Ronsworld Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Dat is niet raar, want je TV bewerkt het signaal en dit kost tijd. En als je het geluid dus buiten de TV omgaat heb je lip-sync problemen. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Sprietje Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Ik denk dat er maar weinig situaties zijn dat het geluid via de optische uitgang van de ontvanger via een surroundinstallatie en via de TV precies gelijk lopen. Dus het geluid van beide aanzetten is dan meestal ook onwenselijk. Ook bij mij zit er verschil. Als ik het geluid van beide aanzet, krijg ik een echo die absoluut onprettig is maar als ik kijk naar de lipsynchroomheid, zie ik geen verschil tussen beide. Het gaat dus waarschijnlijk om een verschil van ongeveer ééntiende seconde. In mijn situatie hoef ik het geluid dan ook niet via een aansluiting op de TV op de surroundinstallatie aan te sluiten. Dat moet van situatie tot situatie bekeken worden.
henkie73 Geplaatst: 22 juni 2013 Auteur Geplaatst: 22 juni 2013 ik heb er nu een optische kabel tussen de tv en versterker en het probleem is nu weg. alweer bedankt voor jullie moeite. gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen