Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik het zelf niet weet welke images er allemaal bestaan en vermoed dat er nog andere (beginnende) mensen met dit probleem worstelen.....

....is het misschien eens interessant om een persoonlijke Top .. te geven.  (Waarschijnlijk zijn er nog heel wat die ik niet geprobeerd heb.)

Moet ik er bij vertellen dat dit echt persoonlijk is? Een discussie is niet de bedoeling, gewoon een idee krijgen van wat anderen gebruiken of waar sommigen echt bij zweren. Zelf heb ik een 7020HD, maar het type maakt niets uit vermoed ik?

dvbs:

1.Dream-Elite4.0

2.OpenPli3

3.OE2.0+GP3

4.OpenATV

5.Merlin3

6.Newnigma2 OE2.0

Hopelijk vinden jullie het ook interessant genoeg :crazy: ? En ervaren medesatters: sorry mocht dit al eens gebeurd zijn of veel te saai lijken!

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst: (aangepast)

Ik draai al een hele tijd met Dream Elite.

aangepast door Mojo
  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Sinds ik ben overgestapt naar de OE2.0 image gaat de voorkeur naar Merlin3 en dit met volle tevredenheid!!

Héél stabiel en ziet er mooi uit nu ook de cube en metrixHD skin.

OpenPli3 eens getest maar daar ik mijn weg niet in vinden.

Newnigma2 OE2.0 ook enkele weken getest naar alle tevredenheid maar na enkele weken en een paar groene schermen terug overgestapt naar Melin3.
Newnigma is een leuke image waar je kaartje na het booten al werkt

• Like 1

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Bedankt voor de suggestie Bambike!

Skin ziet er i.d.d. mooi uit maar gelet op de bestandsgrootte van "slechts" 67 Mb bevat de image geen Hbbtv zeker?

En....hoe heb je je CD-simkaartje werkend gekregen?

http://www.sat4all.com/forums/topic/332922-oe-20-zijn-dit-nu-orginele-dmm-images/

kijk eens naar deze thread en gebruik wat Loui en raphie toeleveren

Ook in subforum cams en coderen levert Loui een mooie tool aan. (chance dat we die hebben he)

-btw: config in /etc in tegenstelling van wat op sommige sites wordt gezegd..

succes

-al bedankt voor de replies; maar meer suggesties zijn uiteraard nog meer dan welkom!

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Skin ziet er i.d.d. mooi uit maar gelet op de bestandsgrootte van "slechts" 67 Mb bevat de image geen Hbbtv zeker?

hbb kun je installeren via de blauwe knop

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Simkaartje werkend? :confused:

Waar gaat dit over, dan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Dat is het hem nou net; de beste image is voor iedereen verschillend, je moet ze gewoon eens een tijdje proberen en ervoor open staan....

(tot voor kort had ik nog niet gehoord van dreamElite, dus ik vermoed dat er nog andere goeie zijn)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

Lukt het ondertussen met die 2 ipk's uit de ander thread? (cammanager en cccam voor OE2.0 ims)

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

Ik kan alleen bevestigen dat door hernoemen van de standaard aanwezige dcccam in OE 2.0 en het plaatsen van een Ccam-bestandje in de root de smartcard perfect functioneert.

Sorry: deze uitleg is natuurlijk een beetje kort door de bocht.

Een perfecte howto vind je hier op dit forum.

Laat me weten mocht je de topic niet kunnen terugvinden; ik heb er indertijd een kopie van gemaakt.

• Like 1

Bij mij werkt het in ieder geval wel dccamd verwijderen in usr/bin daarna Cccam er weer in kopiëren en daarna hernoemen naar dccamd rechten 755 en het werkt.

aangepast door Loui (K)
  • Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...