Ga naar inhoud


veiligheid data bij webservers


pukje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om op die gast van Snowden terug te komen.

Ik vind het wel een beetje vreemd dat ie onthullingen doet over de spionnen software Prism van Amerika en Engeland maar daarvoor wel de vlucht zoekt naar o.a. landen zoals China en Rusland. Uitgerekend in die landen is het Internet en vrijheid zwaar gecensureerd en gecontroleerd. En daar zoekt ie dan hulp en onderkomen??? Wat een lafaard.

Hij had ook met zijn kennis van zaken in Amerika kunnen blijven en dit voor het Congres kunnen brengen. Dan was zijn hele verhaal openlijk voorgelezen en was het openbaar geworden zonder dat ie nu hulp vrraagt van 2 of meerdere schurken-staten waar zoiets als een Congres helemaal niet bestaat. En hij had niet om zijn vrijheid hoeven vrezen.

Potentiele terroristen weten nu wel zo ongeveer hoe de vork in de steel zit en trekken er hun les uit. Ik geloof niet dat dat de bedoeling was van het idee achter Prizm was.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had ook met zijn kennis van zaken in Amerika kunnen blijven en dit voor het Congres kunnen brengen. Dan was zijn hele verhaal openlijk voorgelezen en was het openbaar geworden

Nobel dat je nog zo goed gelovig bent en gelooft in de eerlijkheid

 

Kijk maar eens wie de CEO's zijn en waren van carlyle dan ga je opkijken

Lijkt al een beetje op staat boven de staat ,of denk je dat de CEO met eerlijk hard werken

binnen 30 jaar een bedrijf heeft met 130.000 man personeel en een

omzet bijna groter als de USA

 

Ik ken de USA ook vind het een heerlijk land iedereen is open vriendelijk zou

er graag voor vast willen wonen.

 

Maar de feiten liegen er niet om

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja..het feit dat ie nu naar dubieuze landen moet vluchten en om hulp moet vragen liegen er ook niet om.

In Rusland worden journalisten die iets "onprettigs" aan het licht brengen gewoon in koele bloede vermoord.

Dat zul je toch niet ontkennen en goed praten? En hoe is het met de vrijheid van meningsuiting in China..?

In China is het internet zwaar gecensureerd. Daar is facebook zelfs geblokkeerd. En uitgerekend die landen wijzen nu met het vingertje naar Amerika? Wat een lachnummer.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt precies in onze ogen zijn het schurken staten zonder mensenrechten (dit vernemen wij via de media)

 

Het zijn ook de landen die niet naar de pijpen van het westen danst.

 

Er is een internationaal uitleverings verzoek (zal wel gegrond zijn) daarmee is ook

erkent dat het klopt wat snowden bekend maakt.

 

Klopt ook dat rusland en china zelf internet gebruikt om te spioneren en concurrenten(servers) lam te leggen

 

Maar of hij gewoon naar het congres kan stappen om zijn verhaal openbaar te maken met TV erbij ,nee

dat lukt niet er gebeuren bv veel auto ongelukken en toevallig .....

 

Er zijn ook aanlagen geweest op presidenten gelukt en niet gelukt (achtergronden ??????)

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar of hij gewoon naar het congres kan stappen om zijn verhaal openbaar te maken met TV erbij ,nee

dat lukt niet er gebeuren bv veel auto ongelukken en toevallig .....

 

Je hebt teveel naar spionage films gekeken. In het Congress in Amerika kan iedereen aan open hoorzittingen deelnemen.

Ben je bang voor de gevolgen dan neem je een goede advokaat.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt teveel naar spionage films gekeken. In het Congress in Amerika kan iedereen aan open hoorzittingen deelnemen.

Ben je bang voor de gevolgen dan neem je een goede advokaat.

Jou mening 

 

OHja de pot verwijt de ketel USA levert zelf geen usa staatsburgers uit en heeft geheime rechtbanken en .......

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zoveel ophef

 

het was toch al bekend dat internet afgeluisterd wordt 

 

daar steekt iets anders achter geruchten zeggen dat hij meer

te vertellen heeft (heeft 3 laptops bij zich vol met gegevens) of

het waar is weet ik natuurlijk ook niet.

 

Zelfs de ddr luisterde de telefoon straal verbindingen af tot en met Bonn

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar komt nog bij dat Snowden voordat ie zijn job begon een eed afgelegd heeft.

Was hij het daarna met de gang van zaken bij de NSA niet eens, dan had ie z´n job op moeten geven en via legale weg zijn beschuldigingen naar buiten kunnen brengen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is wat voor te zeggen

 

maar mond houden voor iedere prijs ?

 

Als ik iets heel erg misdadig zie moet ik dan ook mijn

mond houden.

 

Die twee zeer oude prominente ex premiers hebben ook iets gezegd over volkel en

eed afgelegd terwijl het algemeen bekend was.

 

Die lieden maken nog van een wc rol een staats geheim

 

Zag eens boeken met staats geheimen uit de jaren 1930 dat

waren schema's van telefoon toestellen en kristal ontvangers  :D

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snowden werkte voor een particulier bedrijf

de eigenaar van dat bedrijf is carlyle

zoek maar eens naar carlyle hoeveel bedrijven onder

hun zitten ook abp

 

al die bedrijven kunnen via colega bedrijf van hun alle informatie

over concurrent krijgen via werkgever van snowden

 

En dat is iets nieuws? Iets wat niet al zolang als er winst te behalen valt wordt gedaan? In alle landen ter wereld?

Er is niet veel wat je kan doen tegen diefstal behalve je boel zo goed mogelijk beveiligen.

 

En waar heeft dit te maken met de discussie over internet veiligheid? Ik heb een hoop opgeslagen in Cloud en wij zijn aan het switchen van een lokaal administratie programma naar een online programma. Vandaar dat ik dit punt aan voerde.

 

Al leg ik alles in een kluis, als iemand die ik vertrouw vervolges de boel kopieert en door verkoopt dan sta je nog met gebakken peren.

 

Daarbij generaliseer je. Je haalt 1 specifiek voorbeeld aan (en al haal je er 10 aan), dit is niet representatief voor alles in deze sector.

 

En van 1 naar 10.000 werknemers in 30 jaar is niet zo raar. Ik geloof dat Google dat in 10 jaar heeft gedaan?

 

Maar je hoeft je geen zorgen te maken Pukje, je bent niet belangrijk/invloedrijk/rijk genoeg om in de gaten te houden. Tenzij je slechte plannen hebt. Net als 99% van de wereld overigens.

 

 

Hier is wat voor te zeggen

 

maar mond houden voor iedere prijs ?

 

Als ik iets heel erg misdadig zie moet ik dan ook mijn

mond houden.

 

Die twee zeer oude prominente ex premiers hebben ook iets gezegd over volkel en

eed afgelegd terwijl het algemeen bekend was.

 

Die lieden maken nog van een wc rol een staats geheim

 

Zag eens boeken met staats geheimen uit de jaren 1930 dat

waren schema's van telefoon toestellen en kristal ontvangers  :D

 

Je leest weer eens niet. De Sjeik zegt niet dat hij zijn mond moest houden. Hij zegt dat Snowden het op een andere manier had moeten doen.

 

Hij heeft zeker op 1 punt gelijk, je beschuldigd een land van iets en vervolgens ren je naar landen waar het nog vele malen erger is.

 

Oh ja, Snowden is een Amerikaan! Amerika vraagt Rusland om uitlevering van een Amerikaanse staatsburger!

 

Je moet eens bij een stelling blijven en niet 100 dingen aanhalen en roepen om je gelijk proberen te halen. Of sla je straks weer 180 graden om?

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geheime rechtbanken zijn beter dan helemaal geen rechtbanken.

En er zijn veel landen die zijn staatsburgers niet uitleveren waaronder Duitsland.

Helaas hoort Nederland niet meer bij. Nederland levert haar onderdanen wel uit.

 

Vroeger (ja vroeger dus, waren de jaren tachtig) geleerd van wie mag je niet uitleveren? Ja iedereen behalve Nederlanders.

Nu is het dus ergens ooit ergens in de tijd veranderd en worden Nederlanders gewoon uitgeleverd.

Met Polen schijnt het een doffe ellende te zijn. Die willen je voor alles en nog wat hebben.

 

Het is triest dat Nederland dit doet. Als Nederlander verwacht je rechtsbescherming, volgens het Nederlands recht. Niet volgens het USA-recht, of het Pools recht. Dan noem ik er gewoon maar twee landen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...