pukje Geplaatst: 26 juni 2013 Auteur Geplaatst: 26 juni 2013 Ik vind de zaak gewoon zwaar overtrokken We wisten dat internet afluisterbaar is en wat afluisterbaar is wordt afgeluisterd denk maar aan de stazi Dan komt een stelling van van mij mogen ze alles weten heb niets te verbergen als het maar bij mijn concurrente weg blijft. mijn antwoord ben ik niet zo zeker van een prive persoon in loondienst van en normaal bedrijf die eigendom is van carlyle en carlyle bezit nog veel meer bedrijven ,dan is het hemd nader dan de rok. Dan komt hij had gewoon naar de synaat kunnen gaan en zijn verhaal openbaar kunnen maken ,nou daar ben ik echt niet zeker van. Dat de USA van een mug een olifant maakt en verhalen in de wereld zet om zijn zin te krijgen weten we ook denk maar aan de tweede golf oorlog met wat voor gronden die begonnen is. En dan komt de vraag wie maakt van een mug een olifant usa of de media van wie wij het vernemen. Af en toe moet je 180 graden draaien om de midden weg te vinden
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Ik kan je niet meer volgen..daarom zeg ik dat ik het voor 100% met je eens ben. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
pukje Geplaatst: 26 juni 2013 Auteur Geplaatst: 26 juni 2013 Ik kan je niet meer volgen..daarom zeg ik dat ik het voor 100% met je eens ben. Dus ook 180 graden gedraaid om de middenweg te vinden wat is volgens jou de middenweg ?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Nee..ik heb wel degelijk mijn mening. Daar wijk ik niet van af. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
pukje Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Geplaatst: 30 juni 2013 (aangepast) Nee..ik heb wel degelijk mijn mening. Daar wijk ik niet van af. dat mag Der spiegel heeft nu naar buiten gebracht dat het nog erger is als gedacht USA luisterd duitsland en de eu gericht af dat al sprake is van de toestand tussen eu en usa die erger is als de koude oorlog. Je mag natuurlijk van mening zijn dat dit gewoon normaal is. Aangezien het afluisteren alleen voor terroristen bestrijding is de EU en in het bijzonder Duitsland in ogen van usa terroristen staten 30 juni 2013 aangepast door pukje
Beheerder Michel Geplaatst: 30 juni 2013 Beheerder Geplaatst: 30 juni 2013 Dit gaat echt helemaal nergens meer over..... Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Geplaatst: 30 juni 2013 (aangepast) Dit gaat echt helemaal nergens meer over..... Het EU parlement en de duitse regering vind van wel maar ja het is politiek en daar mogen we het niet over hebben en is een actueel thema maar ik probeer het zo algemeen mogelijk te houden 30 juni 2013 aangepast door pukje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen