Ga naar inhoud


VTi feed probleem?


carlo666

Aanbevolen berichten

Na installeren van VTi 5.1 op m'n Ultimo kan ik na lang wachten een skin installeren, kerni-hd1-blue-vti-v5.1, maar deze verschijnt niet onder Skins. Tevens duurt het ophalen van de lijst erg lang.

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites


het ophalen van de lijst kan ook iets langer duren omdat de feed sterk belast wordt door multipele users die aan het downloaden zijn.

(dat was ook zichtbaar toen nieuwe images gereleased werden)

 

probeer het gewoon nog eens

bovendien moet na het laden van de skin uit de feed de box even herstarten en nadien bij kiezen van die skin de box ook even een GUI herstart doen.

ciao

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonski

Ik snap er niets van. Installeer ik 5.0, geen probleem. Installeer ik 5.1 dan krijg ik niet eens de softcamlijst na 3x blauw. Ik lees ergens anders dat je de Ultimo ingepakt hebt, jammer, anders had ik graag eens geweten of je hetzelfde probleem ziet als je nu 5.1 download en vers installeert.

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

De internetverbinding is er, tijdens installwizard vindt ie de verbinding OK, updaten van 5.1 lukt wel zonder problemen. VTi5.0 installeren en dan softcam lukt ook. Zelfde truc bij 5.1 lukt niet, kom niet verder dan PAkketlijst update, even geduld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja even geduld betekend dat er even geduld nodig is...

afhankelijk van het MODEL der VU+ kan zo'n Update heel wat bestanden betekenen

heb je vooraf gecontroleerd of je genoeg geheugen had? (ondanks de Ultimo)

 

nog een vraagje, had je tijdens de instalwizard ook een restore van opgeslagen instellingen gedaan?

ciao

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...