marceldekkers Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Ik heb een SAB4800 HD ontvanger, Ecter heb ik onlangs de firmware gëupdate van de ontvanger. Nu staan de HD zenders vooraan en de normale zenders ergens in de 200. Hoe krijg ik de normale zenders weer vooraan, dus nederland 1 op 1 etc. Alvast bedankt.
alfred de witt Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Sd lijst erin zetten. Bij fastscan 1 x omhoog gaan ipv naar beneden scrollen en voila. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
marceldekkers Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Geplaatst: 27 juni 2013 Het is inmiddels gelukt om weer de SD zender lijst in te laden. Bedankt
Seca3 Geplaatst: 18 juli 2013 Geplaatst: 18 juli 2013 Heeft iemand ervaringen met het maken/editen van zenderlijsten voor de SAB 4800? Er is weliswaar een edit programma dat bij sabsatellite.nl is te downloaden, maar dat werkt alleen via een seriele interface (niet op mijn laptop aanwezig) en een speciaal kabeltje dat ik niet heb. Het is erg tijdrovend om een favorietenlijst te maken mbv. de afstandsbediening, dus ik ben op zoek naar een alternatieve methode. Tevens bestaat er een back-up functie (S/W update via USB) met verschillende modi: AllCode, maincode, defaultdb, userdb, Flash config, Keydb, Backup. Is eentje daarvan misschien geschikt om zenderlijsten te downloaden -> editen -> uploaden via USB?? Ik kan nergens een uitleg vinden over deze verschillende opties. Verder een heel leuk ontvangertje, ideaal voor op vakantie! Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen