Ga naar inhoud


Kan je bij Canaldigitaal alleen nog HD pakketten afnemen?


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik was even op de website van Canadigitaal, er wordt tijdelijk een actie gehouden voor Digitenne gebruikers waarvan het abonnement naar € 12,50 gaat.

 

Kan het basispakket niet meer in SD afgenomen worden?

 

Het HD-Basispakket kost € 16,95, maar voor Digitenne overstappers is er een aanbod tot 1 juli 2013 van € 9,95, de vraag is voor hoe lang, want Canaldigitaal is zeker Sinterklaas niet?! (waar is het ontbrekende bekende adertje?)

 

Iemand enig idee, want ik zie nergens de SD kanalen meer in hun pakketten aangeboden worden, of zie ik iets over het hoofd?

 

Ik vind het raar, want als vaste klant van Canaldigitaal moet je voor het zelfde pakket € 16,95 betalen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoezo is dat raar dat je als nieuwe klant voordeliger uit bent dan als bestaande klant?

Dat is bij kranten en tijdschriften toch ook zo dat als je abonnee wordt je een gedeelte van het jaar niet hoeft te betalen.


En…. nee, je kunt als nieuwe klant niet meer het SD-pakket nemen. Als je al klant bent en je wilt opzeggen, dan bieden ze je meestal nog wel het SetTopBoxPakket aan wat normaal ook niet meer kan want ze willen je graag als klant behouden, eventueel zelfs met het HD-pakket erbij als je dat wilt.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, maar mijn verwachting is dat er toch ergens een addertje zit, iets in de trant van een verhoging, mogelijk pas na 2 jaar, maar dan loopt Canaldigitaal een hoop centen mis.

 

 

Even een andere vraag:

 

Is een STB-pakket van iemand anders over te nemen, of smeren ze je dan toch een duurder abonnement aan?

 

 

Nog een vraag:

 

Ik heb nog een oude Seca2 kaart, maar mijn ontvanger zal ik mogelijk op den duur vervangen indien het nog interessant is, ik kan echter nergens vinden wat het vervangen van de simkaart kost. Er stond ooit 15 euro voor, maar ik kan niets meer terug vinden over de kaartwissel. Zoals je al kunt zien heb ik daar ook geen haast bij, IPTV naast de vrije kanalen kan ook een optie worden, maar dan zal er toch een nieuwe ontvanger moeten komen i.v.m. dat ook veel vrije zenders inmiddels in MPEG4 zitten.

 

Ik vind bijvoorbeeld DeLuxe Music een leuke muziekzender, was ooit in MPEG2, maar al een tijdje in MPEG4.

 

 

Ik ben langzaam aan het oriënteren of ik nog wel van Canaldigitaal wil afnemen als ik een goedkopere combinatie kan vinden die meer te bieden heeft.

 

 

Voor Digitenne kijk ik voor iemand anders, want met zo'n aanbieding is het leuk mits er geen addertjes zitten, maar anders niet interessant. Wat gebeurd er na die 2 jaar contract, want daar zou wel eens een behoorlijke verhoging in kunnen zitten en een ontvanger in bruikleen is volgens de kenners een rot apparaat.

 

Een eventuele vervanger voor Digitenne is EPDNET, maar even kijken wat er uit komt.

 

 

Ik wist niet dat Canaldigitaal gevoelig is voor opzeggingen, blijkbaar kan je onderhandelen bij opzeggingen, leuk om te lezen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen bij 2e hands kaarten, ook via een satellietdealer kun je "gewoon" een basispakket op een nieuwe kaart krijgen. Maar ik zou gezien de HD-actie momenteel Famillie zonder HD nemen... omdat de HD-zenders daar momenteel gratis bij zitten.

aangepast door Zuppelan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn nu typisch van die acties, waar ik altijd naast pies.

Dan bedoel ik hier mee, dus niet alleen CD.

 

In de meest winkels hier zeg ik:

"Bugün Hollanda Bayrami, kac yüzde indirim?. ( Vandaag feestdag in NL, hoeveel procent korting?).

Het Turks is niet helemaal goed gespeld, anders krijgen jullie fouten in de tekst.

 

En dan gaat er altijd wel wat af, en krijg nog een glaasje thee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een kaart met Set Top Box pakket overnemen, op het overname formulier moet je dit alleen even er bij schrijven.

Als je denkt er makkelijk vanaf te zijn door een hokje aan te kruizen dan vind je deze optie niet.

Vandaar dat je het formulier even handmatig aan moet passen en de missende optie er zelf bij moet schrijven..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...