Ga naar inhoud


Kan je bij Canaldigitaal alleen nog HD pakketten afnemen?


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Precies. Dat is totaal niet vergelijkbaar met basishd. Setopbox pakket is er overigens nog wel. Als je gaat opzeggen, is het vaak wel mogelijk. Een vriend van me heeft zelfs settopbox + hd. Dat kost dan 75 euro per jaar + 5 euro per maand.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een nieuwe post gestart en ben wat draadjes aan het lezen en vond deze. De titel past dus eigenlijk niet.

 

Maar ik ben ook de aanbieding tegen gekomen (heb nog tot morgen bedenktijd toch). En ben eigenlijk nog op zoek naar het addertje onder het gras.

 

* We weten al dat het een 'light' packet is, dus met een paar zenders minder, maar dat hoeft niet een heel groot probleem te zijn. Upgraden gaat altijd makkelijk toch? Ze nemen immers graag meer geld aan toch?

* Installatie kosten zijn aanzienlijk lager dan normaal. 20E vs 100E.

* Installatie, ontvanger etc zit er bij.

 

Een van de catches is dat je 24 maanden contract hebt initieel, maar niemand weet nog wat erna gaat gebeuren.

 

Zoals ik in mn andere thread aangaf, heb ik een platdag rijtjes huis met 1 verdieping boven de begaande grond, dus op het dag zullen ze hem waarschijnlijk niet planten :S

 

Edit: trouwens, men heeft het over plaatsing van hoger dan 3.5/4 meter wat niet mag, wat ik me kan voorstellen dat lastig is om hem aan de muur te zetten, maar boven op een dag is het easy :)

aangepast door oliver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb Digitenne opgezegd en canaldigital besteld.

 

Ten eerste heb ik het idee, dat het HD-Light packet gewoon een nieuwe abonements form is. Nu voor digitenne mensen only, straks voor iedereen.

Ten tweede lees ik in de mail na het bestellen: Zeg uw huidige abonnement pas op als uw satellietset voor digitale tv en radio door CanalDigitaal is geïnstalleerd. Terwijl op de site van de aanbieding staat 'zeg voor 1 Juli op'.

 

Verder een infotje, op het online opzeg formulier van digitenne, moest je je smartcard nummers opgeven. Ik heb geen zin om overal achter te kruipen om dat op te zoeken, dus heb ze van een niet-actieve kaart gegeven. "Ze zoeken het maar lekker uit." Ik zorg wel dat ze iig geen geld meer kunnen afboeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik had ergens anders ook de aanbieding gezien, maar weet even niet meer waar, ook was er een ANWB aanbieding, die stond ook in het lijstje van 3 pakketten.

 

Let wel, er zat in 1 van die 3 pakketten het zelfde abonnement als dat wat aan Digitenne klanten wordt aangeboden, dus 9,95 euro per maand.

 

Heeft iemand dat ook gezien, ik kan het niet meer terug vinden?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb nu het standaard pakket met alleen de sd kanalen.

Wat gaat daar dan mee gebeuren?

 

Vandaag gebeld door CD en ik heb gezegd dat ik niet aan de verhoging mee wil werken.

De reactie was dat ik dus nu ga betalen voor ned 1, 2, 3 en de regionale zenders.

Meer is er straks niet.(weet niet wanneer)

Mijn reactie was van dat zie ik dan wel weer.

Binnen 3 seconden was het gesprek klaar.

VU duo + 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste japo


Wat is het standaard pakket?

Dit bestaat namelijk niet.


Er is een SettopBox-pakket. Dat is een pakket van vroeger waar je al een aantal jaren geen abonnement meer op kunt nemen maar mensen die dat hebben, kunnen dat blijven behouden.


Verder bestaat er het Basis-pakket wat je vroeger zonder HD kon nemen, tegenwoordig alleen nog maar met HD.

 

Verder is het onzin dat je moet gaan betalen voor de zenders Ned, 1, 2 en 3 in SD en in HD. Die zijn free tot view en kun je met een geldige kaart van CanalDigitaal gratis bekijken. Een aantal regionale zenders zijn ongecodeerd dus daar hoef je ook niet voor te betalen.

 

Ik heb sterk het vermoeden dat ze je een duurder pakket aan hebben willen smeren.

Dat is ze dus niet gelukt.


Als ze mij bellen, zeg ik altijd:
Als jullie wat aan te bieden hebt, doe dit dan schriftelijk, telefonisch ga ik nergens op in. Die lui proberen de kluit altijd te belazeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste japo

Wat is het standaard pakket?

Dit bestaat namelijk niet.

Er is een SettopBox-pakket. Dat is een pakket van vroeger waar je al een aantal jaren geen abonnement meer op kunt nemen maar mensen die dat hebben, kunnen dat blijven behouden.

Verder bestaat er het Basis-pakket wat je vroeger zonder HD kon nemen, tegenwoordig alleen nog maar met HD.

 

Verder is het onzin dat je moet gaan betalen voor de zenders Ned, 1, 2 en 3 in SD en in HD. Die zijn free tot view en kun je met een geldige kaart van CanalDigitaal gratis bekijken. Een aantal regionale zenders zijn ongecodeerd dus daar hoef je ook niet voor te betalen.

 

Ik heb sterk het vermoeden dat ze je een duurder pakket aan hebben willen smeren.

Dat is ze dus niet gelukt.

Als ze mij bellen, zeg ik altijd:

Als jullie wat aan te bieden hebt, doe dit dan schriftelijk, telefonisch ga ik nergens op in. Die lui proberen de kluit altijd te belazeren.

 

Even een kleine aanvulling.

 

Het standaard abonnement bestaat wel en bestaat uit de gratis FTV zenders Nederland 1, 2 en 3.

Verder is je uitleg correct....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus 'BasisHD' is het kleinste wat ze hebben volgens de wiki, maar ik heb volgens mijn contract het 'HD Light-pakket'. Een nieuwe variant voor 9.95 PM. (Zal vast hier nog een vraag van CDS krijgen van mn laaste digitenne factuur?). Ik gok echter dat dit nu zo wordt geintroduceerd en straks voor iedereen beschikbaar komt. Ook kan ik nog niet zeggen wat hier allemaal nou echt in zit, omdat ik tot oktober 'bijna alles' heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Ank, zelf een eigen topic openen, dit gaat over het afnemen van de HD paketten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...