godfrey59 Geplaatst: 23 juni 2013 Geplaatst: 23 juni 2013 Beste forumleden Als nieuweling met weinig technische achtergrond hoop ik hier wat meer te weten te komen . Mijn eerste vraag kon ik zo snel nergens vinden , maar een forum is dan ook nieuw voor mij . Ik heb een Humax HD-FOX+ in Duisland gekocht en nu is mijn vraag ? kan ik deze in Nederland ( Venlo . nabij duitse grens) gebruiken met een Canal digitaal Ci module . Alvast bedankt voor jullie antwoord . Godfrey
Tonskidutch Geplaatst: 23 juni 2013 Geplaatst: 23 juni 2013 (aangepast) altijd heb je naast de CI module ook een Kaart met abonnement? 23 juni 2013 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
godfrey59 Geplaatst: 23 juni 2013 Auteur Geplaatst: 23 juni 2013 Tonski Dus dat werkt ? En bedankt voor de snelle reactie Godfrey
Tonskidutch Geplaatst: 23 juni 2013 Geplaatst: 23 juni 2013 (aangepast) uh deze dus als die CI compliant is met de CI'modules die jij wilt toepassen wel ja. lijkt erop ciao 23 juni 2013 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen