Gast paultje035 Geplaatst: 24 juni 2013 Geplaatst: 24 juni 2013 Hey allemaal , Ik ben een tijdje zonder schotel en dreambox geweest en ik moet zeggen erg blij dat ik weer op de sat zit! Heb UPC,en glasvezel tv getest en moet zeggen ziet er allemaal leuk uit maar haalt het echt niet bij satelliet! Dus vandaar de knip maar open en terug bij CDNL en weer beeld nu gelukkig met 3 koppen 19.2 - 23.5 - 28.2. Zag nergens op het forum een voorstel stukje dus dacht doe ik het maar even hier Ga nu op mijn gemak eens even inlezen wat ik allemaal gemist heb ... groetjes Paul
Sjattuh Geplaatst: 24 juni 2013 Geplaatst: 24 juni 2013 Welkom! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sprietje Geplaatst: 24 juni 2013 Geplaatst: 24 juni 2013 (aangepast) paultje035 schrijft: “Ga nu op mijn gemak eens even inlezen wat ik allemaal gemist heb ...” Hoeveel maanden vakantie heb je daar voor uitgetrokken? 24 juni 2013 aangepast door Sprietje
cookie monster Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Hey allemaal , Ga nu op mijn gemak eens even inlezen wat ik allemaal gemist heb ... Lees jij altijd op't WC ?? Vreemde gewoontes toch zunne C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
RVP Geplaatst: 28 juni 2013 Geplaatst: 28 juni 2013 Waar staat dan dat hij het gaat lezen op de wc ???
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 28 juni 2013 Moderator Oplossing Geplaatst: 28 juni 2013 Ga nu op mijn gemak eens even inlezen wat ik allemaal gemist heb ... http://nl.wikipedia.org/wiki/Gemak Dat onderwijs van tegenwoordig.... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast paultje035 Geplaatst: 28 juni 2013 Geplaatst: 28 juni 2013 hahaha nou.... nee ik zeg niets **lol**
cookie monster Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 Dus vandaar de knip maar open en terug bij CDNL en weer beeld nu gelukkig met 3 koppen 19.2 - 23.5 - 28.2. Leuke keuze om lekker gezellig te kijken Ik kijk tegenwoordig nog heel weinig , maar 28,2 & 28,5°O hebben wel een leuk FTA aanbod http://www.woorden-boek.nl/woord/gemak http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=gemak C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen