Ga naar inhoud


verfroller enz goed schoon krijgen


1pm

Aanbevolen berichten

Ben de muren hier aan het verven nu heb ik eens een vraag als ik stop doe ik het volgende laat altijd de emmer vol water lopen en doe de roller daarin zetten .

Maar als je de volgende dag weer wil beginnen sta je een uur dat ding weer goed droog te krijgen , nou is mijn vraag hebben jullie betere suggesties om die roller weer snel droog en schoon te krijgen ?

Bij verfborstels draai ik ze altijd in doorzichtige folie worden ze niet hard en zijn de volgende dag weer zo te gebruiken maar ik weet niet of dit werkt ook bij muurverf .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij een schoonmaker zo'n rol papier van een handdoekenautomaat vragen ze gooien die toch weg.

Het is stevig en absorbeert heel goed.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij verfborstels draai ik ze altijd in doorzichtige folie worden ze niet hard en zijn de volgende dag weer zo te gebruiken maar ik weet niet of dit werkt ook bij muurverf .

 

Als je 's anderendaags verder doet:  borstels en rollen in een plastic zak en goed afsluiten. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En na in aluminiumfolie ingepakt te hebben in de koelkast bewaren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het in de koelkast bewaren kan natuurlijk een eigen leven zijn gaan leiden, ik durf er geen oordeel over te vellen.

Mij is die tip eens verteld door een schilder.

 

Googelen op "verfkwasten in koelkast bewaren" levert op dat deze tip vaker gegeven is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verfroller en kwasten gewoon in een plastictas stoppen en zoveel mogenlijk de lucht er uit drukken, tas om de handgreep van de verfroller draaien en wegleggen tot je de volgende dag weer verder gaat.

 

Op deze wijze kan je de hele week werken met de zelfde verfroller zonder problemen te krijgen met uitdrogen van de roller, in de "pauze" schuif je de verfbak met roller en al in een grote plastic tas en ga je rustig eten of zo.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pak de roller ook altijd in alufolie in... en dan gaat er plastic overheen... de koelkast heb ik nog niet geprobeerd, maar ik verf dan ook nooit in de zomermaanden omdat het dan voor mij veel te warm is. Dan moet ik zelf in de koelkast... en ja, dat wil ik de worst en de kaas niet aandoen ;)

 

Afhankelijk van de klus ben je wel in 2 of maximaal 3 dagen klaar en kan je hem schoonmaken. Heb je zó veel werk dat je wel een hele week aan de gang bent met dezelfde verf, dan zijn 2 rollen een goed alternatief, en na 3 dagen van rol wisselen en de eerste schoonmaken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het waterverf is dan maak ik de roller altijd goed schoon met koud water tot alle verf er uit is. dan ga ik naar buiten en zwiep met lange slagen het water eruit. En als er dan geen water meer inzit dan geef ik de rol een lange zwiep over mijn arm en hand zodat ie razend snel draaid. Door de centrifugaalkracht krijg je dan de laatste druppel eruit.

Als het olieverf is, dan flikker ik de hele rol in de drekbak.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...