Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 (aangepast) Users kunnen nu de Burj Khalifa online bezoeken via StreetView. Het is de eerste keer dat StreetView op een wolkenkrabber gebruikt kan worden. Als je er interesse in hebt dan kijk hier: www.google.ae/streetview Ik heb het geprobeerd. In één woord -geweldig- Bron: 7DAYS www.7daysindubai.com 25 juni 2013 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
satelliet123 Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Erg mooi! Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
Moderator ceesv Geplaatst: 25 juni 2013 Moderator Geplaatst: 25 juni 2013 Het is en blijft een grote zandbak. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gene 1225 Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Tja, maar ik heb nog nooit zo'n hoogtevrees gehad als in deze zandbak... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juni 2013 Beheerder Geplaatst: 25 juni 2013 Zeker de moeite waard om in t echie te gaan zien.. Alleen de lift naar boven/beneden is al een spectaculaire gebeurtenis. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Sjattuh Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Ik werd al bang in de lift van de Eiffeltoren... I think I'll pass Maar wel machtig mooi gebouw zeg. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
cookie monster Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Ik heb net in mijn broek geplast , vanop die hoogte C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
schimpie Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Wij krijgen de kriebels al als we het filmpje bekijken, laat staan als de echt in een glazenwassers-bak daar hang! Of de wind voel als je door het luik van de bovenste zendmast kijk! ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 juni 2013 Auteur Geplaatst: 26 juni 2013 Mij fascineert dat gebouw iedere dag weer. Ik zie het als een wereldwonder van engineering en bouwkunst. Ook het hele park van gebouwen eromheen zijn architektonisch prachtig om te zien. Het meer met de fonteinen wordt gevuld met het condens-water van de airconditioning van de Burj khalifa en Dubai Mall wat er vlakbij ligt. Je moet het echt gezien hebben. Maar kom niet nu...het is nu zo heet dat je niet langer dan 10-15 minuten buiten kunt zijn. Ook het uitzicht is nu slecht vanwege de hoge luchtvochtigheid. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
leo1949 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Op Discovery heb ik de machinekamer en computers gezien van waaruit die fonteinen worden aangestuurd heel indrukwekkend. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Geplaatst: 27 juni 2013 (aangepast) Om eerlijk te zijn, vind ik de fonteinen bij het Bellagio in Las Vegas mooier. Die zijn hetzelfde. Volgens mij zijn die in Dubai door dezelfde firma geconstrueerd. 27 juni 2013 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen