Ga naar inhoud


EDPNET wordt ook flink duurder:


rolandroland

Aanbevolen berichten

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/13151/EDPnet_verhoogt_prijs_Digitenne_toch.html

 

Door toestroom van klanten moesten ze de prijs verhogen? Welke onvoorziene investeringen moesten ze dan doen? Kon hun klantenbestand het aantal klanten niet aan doordat ze nieuwe database moesten gaan aanschaffen? Vind het wat een vreemd verhaal. Digitenne wordt steeds duurder. Is het in stand houden van kabel netwerk goedkoper/duurder dan ether zenders? Bij kabelnetwerk heb je veel meer schakel kastjes benodigd en meer storingen dan ether zender? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad het is een zeer slappe en een vreemde redenering, als of het bedrijf geen extra klanten aan kan, moet toch niet zo moeilijk zijn?!

 

Als je alleen de DVB-T van edpnet af neemt, dan kost het ineens 9,95 euro per maand, maar wordt dat dan nog steeds 12 maanden in 1 keer geïnt?

 

Als je naast DVB-T van edpnet ook internet en telefonie afneemt, dan kost het TV gedeelte ineens 7 euro per maand, maar is nog steeds onduidelijk of dat 12 maanden in 1 keer wordt geïnt.

 

Ik denk dat Canaldigitaal beter het HD light pakket definitief kan gaan aanbieden voor 9,95 euro per maand, teminste, als Canaldigitaal graag meer klanten wil hebben en eventuele STB-pakket gebruikers over de streep wil trekken.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter aanvulling:

 

Ik ben bang dat hier 3 bedrijven op hun bek gaan, want IPTV kost inmiddels 12 euro naast het normale internet bij Telfort, telefoon kan via een andere weg geregeld worden, ik weet alleen niet hoe, maar wel dat het veel goedkoper kan.

 

Als Canaldigitaal een beetje slim is, dan bieden ze het HD light pakket standaard voor iedereen voor 9,95 euro aan, want niet iedereen heft behoefte aan al die zenders.

 

Ik heb vandaag nog iemand gesproken, maar die zit met het probleem dat hij een boom van de gemeente moet wegzagen als hij de schotel wilt plaatsen i.v.m. dat die in de weg staat, alternatief is op het dak zetten, maar dat is een beetje lastig.

 

Hij moet een analoge telefoon hebben i.v.m. zijn persoons alarm, die namelijk al de deur uit gegooid, want hij heeft toch een mobiel met een behoorlijk goedkoop abonnement. TV is het enige waar het om draait, want internet geeft hij niet om, wel begrijpelijk als je 81 jaar bent.

 

Het is leuk al die alles in 1 pakketten, maar beslist niet voor iedereen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Canaal Digitaal moet gewoon met Digitale Tv komen. Gaan ze heel veel klanten aantrekken.

 

De kabel is nog steeds veel te duur, combinatiepakketten is wat anders, maar niet iedereen zit daar op te wachten en juist dan is het duur.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...