Ga naar inhoud


‘Veelverdieners moeten vrijwillig salaris inleveren’


Emekli

Aanbevolen berichten

...

hun bepalen hoe we iets moeten zien ,dus niets neutraal

 

 

 

..

Weg met die schoolmeesters

Dat zou ik niet te snel roepen als ik jou was.

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat wijzen de kijkcijfers niet uit.

Wat ze wel uitwijzen is, dat er regelmatig behoorlijk wordt gekeken naar programma's die een commerciële zender "niet gauw" zal maken.

 

En waarom worden bij belangrijke momenten (journaals, politiek, debatten, verkiezingen) de hoogste kijkcijfers door de p.o. gehaald en verslaan ze de commercielen?

Enig idee?

Waarom zouden kijkcijfers betrouwbaar zijn? Er hebben 20.000 mensen zo'n kastje staan en dat was het, je kan op geen enkele manier na gaan of ze kloppen.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zouden kijkcijfers betrouwbaar zijn? Er hebben 20.000 mensen zo'n kastje staan en dat was het, je kan op geen enkele manier na gaan of ze kloppen.

En ze hebben alleen kastjes bij kijkers die via analoge tv via kabel kijken (dus al een beperkte keuze voor de kijker die ze als

maatstaaf nemen).

Ik ben geen doorsnee (gelukkig maar ) en kijk hoogstens 5% van de tijd naar NL tv.

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Het is juist de kracht van de PO dat er ook aandacht is voor onderwerpen waar maar weinig mensen in geïnteresseerd zijn."

 

Als die anderen nou ook eens af en toe naar de NPO keken, zouden ze wel wat wijzer kunnen worden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zouden kijkcijfers betrouwbaar zijn? Er hebben 20.000 mensen zo'n kastje staan en dat was het, je kan op geen enkele manier na gaan of ze kloppen.

1) Een enquête van 20.000 lijkt me geen gekke basis voor een redelijke indicatie

2) Er zijn altijd genoeg ondersteunende aanwijzingen die een conclusie ondersteunen dan wel nuanceren

 

3) Waarom zou jouw vermoeden dat kijkcijfers niet kloppen aannemelijker zijn dan een indicatie op basis van o.a. 20.000 kastjes?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Het is juist de kracht van de PO dat er ook aandacht is voor onderwerpen waar maar weinig mensen in geïnteresseerd zijn."

 

Als die anderen nou ook eens af en toe naar de NPO keken, zouden ze wel wat wijzer kunnen worden.

Het is altijd gemakkelijker praten en oordelen als je niet precies weet hoe de vork in de steel zit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat weet ik echt wel hoor, TV (commercieel), is niet alleen bedoeld voor platte zooi ala RTL & Co.

Die hebben echt geen een programma met diepgang.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat weet ik echt wel hoor, TV (commercieel), is niet alleen bedoeld voor platte zooi ala RTL & Co.

Die hebben echt geen een programma met diepgang.

Sorry, opmerking was ook niet voor jou bedoeld.Ben het juist met je eens.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat weet ik echt wel hoor, TV (commercieel), is niet alleen bedoeld voor platte zooi ala RTL & Co.

Die hebben echt geen een programma met diepgang.

Sorry, maar diepgang ontbreekt bij BNN meer dan dikwijls.

Pas was ik aan het zappen na het kijken van een Tatort aflevering te hebben gezien op Das Erste en kwam op Nederland 3 terecht. Daar was het programma Slikken en Spuiten op Reis van BNN bezig. Philomon Wesselink was in een Zuid-Amerikaans land, en hij was gewoon doodleuk bezig om te laten zien dat het daar gewoon was dat mannen en jongens het deden met een vrouwtjes ezel. Ja gewoon dus. Echt meer dan afgrijselijk dat je het maar bedenkt dat te willen uitzenden.

Ik ben tegen een vorm van censuur zoals ze in de UK hebben met de Ofcom. Maar enige vorm van fatsoenscensuur bij de BNN zou wel op zijn plaats zijn.

 

Nu is er Nederland gepakt die op een pony zat en is men "geschokt". Dat BNN zo uitzendt van het doen met een ezel, wordt als leuk gezien en beetje sensatievermakend. Dan is Oh Gerso nog hoogstaander van kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet gelijk overdrijven, zij hadden ook enkele jaren geleden een programma voor donoren, dat NL goed heeft wakker geschud.

 

Nog altijd loopt het programma "Je zal het maar hebben", en andere programma´s als "spuiten en slikken".

 

Het is ook een verschil van smaak, "Radar" van de TROS, kan er wel mee door, maar al die Volendamse troep,

dan denk ik wel eens, wanneer gaan jullie nu eens echt commercieel?.

Ze hebben het een paar keer willen doen, maar onder de paraplu van de NPO, is het wel veiliger.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

..

, maar onder de paraplu van de NPO, is het wel veiliger.

Kennelijk zijn de bezuinigingen nog steeds niet zo dramatisch dat men uit het bestel wil stappen. Eerder nog fuseren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier de getallen wat alles de bevolking zo`n beetje kost, bron "Broadcast":

 

"....Waarschijnlijk gaat de publieke omroep nu beter communiceren dat de publieke televisiezenders slechts € 4,32 per maand
per huishouden kosten bij het huidige budget.

De zeven radiozenders kosten € 0,85 per maand per huishouden.

De totale kosten van de publieke omroep per hoofd van de Nederlandse bevolking zijn € 51,20 per jaar.


Alleen in Portugal en Spanje is dit bedrag lager.

In Engeland is de bijdrage per hoofd van de bevolking € 92,03, in Duitsland € 104,64 en in
Zwitserland € 170,33".

 

NPO duur?. néé dus.

€ 51,20 per jaar véél?, néé dus, voor een beetje wekelijkse boodschappen, ben je veel meer kwijt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk nooit naar ned 1,2,3, ik luister naar Veronica of Sky.

Betaal een vet abbo voor tv en radio en dan ook nog een 51,20 per jaar.
Waarvoor ??? voor iets waar ik niet naar kijk of luister.
Nee zo ken ik er nog wel een paar...
Moet je een kijken wat sommige gasten verdienen daar.
Dus van die 51,20 euro kan minimaal 20 per jaar af.
Inleveren doe ik ook al zat , maar dat doet elke NLer al of ze nu veel of weinig verdienen.
Met dank aan ..............

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Biljartbal,

 

Ook VVDer?, voor jullie is elke cent die je uitgeeft te veel.

Dan moet je ook niks meer kopen van de merken die reclame maken, ook daar betaal je aan mee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...