Ga naar inhoud


‘Veelverdieners moeten vrijwillig salaris inleveren’


Emekli

Aanbevolen berichten

Natuurlijk is het wel een vergrootglas verhaal.

Er lopen namelijk twee discussies door elkaar heen.

Het verhaal dat er een paar mensen teveel verdienen wordt misbruikt om de bezuinigingen van 300 miljoen te rechtvaardigen.

Tevens zijn er verdenkingen dat die bezuinigingen een politiek motief zijn.

 

Wat betreft die salarissen hoeven we niet te discussiëren daar zijn we het allemaal wel zo'n beetje over eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Natuurlijk is het wel een vergrootglas verhaal.

(...)

Het verhaal dat er een paar mensen teveel verdienen wordt misbruikt om de bezuinigingen van 300 miljoen te rechtvaardigen.

Tevens zijn er verdenkingen dat die bezuinigingen een politiek motief zijn.

 

Wat betreft die salarissen hoeven we niet te discussiëren daar zijn we het allemaal wel zo'n beetje over eens.

Alle publieke sectoren moeten bezuinigen, en daar passen geen mega-salarissen en bonussen in als je tegelijkertijd mensen ontstaat.

Zou het ook niet kunnen zijn dat "politiek motief" als argument wordt gebruikt om minder of niet te hoeven bezuinigen?

In alle publieke sectoren wordt bezuinigd: veiligheid (gevangeniswezen), onderwijs, defensie. Maar alleen omroep is "politiek motief"?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar dan betaal ik wel voor iets wat ik wil hebben  (incl reclame geld).

En het is mijn vrije keuze om het te betalen die 51,20 p/j niet.

En nee geen VVDer maar een hard werkende vader die de eindjes elke maand nog steeds aan elkaar kan knopen.

 

En niemand in je familie kijkt de publieke omroep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@biljartbal

 

"nee is geen rib uit mijn lijf ,maar er worden er een paar erg rijk van mijn 51,20 en dat is wat minder...."

 

Als je nog eens iets aanhaalt, net als die lijst van salarissen, neem dan de laatse en niet een van 2 jaar geleden.

Die is al lang achterhaald en er klopt helemaal niets meer van.

 

------------------------

 

@satcat,

 

"Tevens zijn er verdenkingen dat die bezuinigingen een politiek motief zijn".

 

En zo is het, de VVD en nog erger, de PVV willen van de NPO af.

 

Ik denk stilletjes aan dat het de kift is bij velen, jaloers op wat een ander heeft.

 

-------------------------------

 

Hoe het ook kan:

 

Ik heb het handig aangepakt, bijna 10 jaar geleden, heb toen mijn rijtjes huis** verkocht,

En van dat geld ben ik in Turkije gaan wonen, recht aan het strand.

Had natuurlijk alles goed doorgerekend voordat ik dit gedaan heb.

Heerlijk, nu huisje aan het strand, geen klagende mensen, (hier is geen crisis), hele lange échte zomer,

nooit meer werken en over enige tijd mijn AOW++.

 

**  Dus geen villa en geen miljoenen gevangen.

++ en er nog een klein pensioentje bij.

     In deze ook nog even vermelden, ik betaal nog wel pensioen premie, net onder de €1000.--

 

Het is hier geen vetpot, maar wat ben ik blij dat ik die stap gemaakt heb, had het eerder gekund, had ik het toen al moeten doen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Alles is wel gezegd en de politiek speelt weer de hoofdrol. Om die reden een slot er op.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...