Ga naar inhoud


online mededeling programma in windows


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

vroeger gebruikte ik msn om online mededelingen te doen.dit gebruikte ik voor allerlei doeleinden.

helaas msn is gekomen naar skype,en dat kan niet meer.

zijn er zo programma's die ik kan instaleren en personen kan toevoegen,waardoor ik meldingen kan doorgeven naar mijn gebruikers?zo'n programa'tje zou interesant zijn.bestaat dit?eventueel een chat functie zou handig zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens naar Trillian. Er is een plugin zodat je nog steeds gebruik kunt maken van het MSN netwerk met ongeveer dezelfde mogelijkheden als MSN had.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhh Facebook!!

Of ben je één van die personen die wel het meest onveilige chatprogramma gebruikt maar weigert facebook te gebruiken voor de privacy  :D  :D  :D

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facebook zou ik nooit doen... heel erg gevaarlijk en onveilig... maar goed, het is een keuze.

 

Waarom niet gewoon mailen??  Ik vind dat nog steeds het allerbeste, en het gaat ook snel. Mensen hebben toch hun email (outlook oid) aanstaan als de computer aan is.  Als ik iemand een berichtje wil sturen is dat gewoon een mailtje.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een online chat programma? Zal wel niet bestaan. Wie gaat zoiets nou uitvinden. Ik zou het internet relay chat noemen, met als trendy afkorting IRC. En ook allemaal gratis clients die op verschillende besturingssystemen kunnen draaien. Maar gaat vast nog jaren duren voordat zoiets er is......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een online chat programma? Zal wel niet bestaan. Wie gaat zoiets nou uitvinden. Ik zou het internet relay chat noemen, met als trendy afkorting IRC. En ook allemaal gratis clients die op verschillende besturingssystemen kunnen draaien. Maar gaat vast nog jaren duren voordat zoiets er is......

Wat denk je dat msn, skype, Trillian en noem maar op zijn?  Gewoon online chatprogramma's. Die bestaan al jaren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

google op "instant messaging"

 

kom je al een eind mee verder; en vind je onder andere trillian; icq; en nog een waaier andere progjes

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ICQ is weer een beetje aan populariteit aan het winnen.

 

Maar het punt is dat het alleen zin heeft als de mensen aan wie je je mededeling wilt doen ook deze programma's moeten gebruiken. Vraag eens aan je vrienden (je zou dit met een ouderwetse telefoon kunnen doen :D) wat zij nu gebruiken.

 

Er zijn ook programma's welke de verschillende IM proggies combineren. Je moet dan wel accounts bij al die proggies hebben, maar heb je dat dan voer je ze in en voila, in een keer online bij alles.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...