Ga naar inhoud


gepiepeld gepeopled door piepende apparaat?


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij ons is het inmiddels zover dat ze tegen de voorkant van mijn auto plassen, waardoor ik de ganze dag kattenzeik ruik in de auto (via de ventilatie).

Voor mijn werk zit ik gemiddeld 6 uur op een dag in de auto.

Ik begrijp kattenhaters maar al te goed, die gif of gebakken spons verspreiden.

Zelf zou ik dat nooit doen, maar ik begrijp wel dat mensen naar datsoort middelen grijpen om niet dagelijks met het huisdier van een ander geconfronteerd te worden.

Oja, de auto staat bij ons in de tuin, niet op openbaar terrein oid.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een kat is veel toleranter dan de meeste mensen zijn!  Ik heb daarom veel liever een kat in mijn huis dan een ander mens!

 

Dat zegt meer over jou dan over een kat ;)

 

Ik heb ook geen zin in het huisdier van een ander. Ze schijten de hele tuin vol en een paar maanden geleden vonden 2 katers het nodig elkaar in mijn platenperk af te maken.

Gevolg: Een hoop geruïneerde planten.

Spreek je er een buur op aan, tja, het zijn maar dieren. Ja inderdaad, wel jouw dieren in mijn tuin.

 

Hetzelfde geldt overigens voor honden. Een ander buur (een aantal deuren verderop) vind het kennelijk normaal dat je een hond uitlaat door de voordeur open te zetten. Dat deze hond dan vervolgens in de tuinen van de buren schijt is voor hen geen probleem, want tja even wandelen met je hond, neeeeee, dat kan echt niet.

 

Mijn hond is helaas overleden, maar die liep nooit los rond en scheet dus nooit in de tuinen van buren.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat ik liever een kat heb dan andere mensen zegt waarschijnlijk ook wat over mij, maar zeker over hoe lief een kat kan zijn!

Een kat ligt lekker te slapen in de tuin... de buurkat komt hier inderdaad soms naar binnen, en ligt soms op schoot te slapen terwijl ik zit te lezen...  je krijgt erg veel 'liefde' terug van een kat! Heerlijk rustig is een kat. In tegenstelling tot kinderen die de hele tijd lopen te roepen en te krijsen... mensen die de hele tijd hard genoeg tegen elkaar praten dat ik het ongewild moet horen... dit leven maken in de tuin naast de mijne waardoor mijn rust verstoord wordt... 

Maar van dieren houden doe je blijkbaar niet zomaar, het is een gave.... inderdaad zoals Sjattuh het al zegt.

Ik ben een echte kattenliefhebber... geen mensenliefhebber ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...