Ga naar inhoud


Vu+ Duo2 komt eraan half juli 2013


Melchiorskystar

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

"wacht wel op een goeie openpli".

 

Helaas werkt de site van VTi nog even niet, wegens onderhoud, maar zij hebben VTi 6.0.0 als op de site staan.

 

Niks ten nadele van PLi, maar daar had ik te veel een probleem met de modem verbinding.

Zelfde fout kwam/komt niet voor in de originele en VTi software.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@aliashaha,

 

Dan neem je toch VTi 6.0.0, die is er wel klaar voor.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Duo2 hier zit ook nog het vorige type AB maar ik geloof niet dat ik me hier nu echt druk om kan maken, ik weet de knoppen in ieder geval blind te vinden :cool:

VU+ Duo2 met S en C tuner, VU+ Duo astra 1-2-3 en HB en draaibaar op tuner B

Link naar reactie
Delen op andere sites

al goed en wel,zal wel een prachtig toestel zijn,maar wat zal je ermee doen moesten de meesten overgaan naar ci+.ik denk dat er wel zijn die cd ontvangen,en iemand poste hier een link dat de M7 group ook naar ci+ gaat?of gaat het dichttimmeren tijdelijk zijn en komt er een acrabadra softcam uit die de kaartjes van ci+ zal laten werken ??????

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@aliashaha,

 

Dan neem je toch VTi 6.0.0, die is er wel klaar voor.

Heb hem al, morgen krijg ik de duo2 ook binnen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn onzekere tijden met de coderingen. De vreugde en strijd van de mooiste en beste enigma tuners en team dat beste image ervoor levert kunnen maar zo ineens tot below zero zakken als ze niet meer gebruikt kunnen worden om je payzenders te bekijken.

Ik zou wat dat aangaat maar niet te veel vertrouwen op "daar komt wel gauw een hack/oplossing voor"

De nieuwe sky+ HD03 kaart werkt bv ook nog steeds niet buiten een gecertificeerde ontvanger.

Ik moet er niet aan denken dat M7 groep de boel dichtzet. Franse CSAT / TNTSAT (?) heeft nu op SD en HD ook al de boel dichtzitten.

Al heb je een kaart en betaal je trouw je zult voorlopig niet kunnen kijken zonder een officiële tuner in de strijd te gooien.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn onzekere tijden met de coderingen. De vreugde en strijd van de mooiste en beste enigma tuners en team dat beste image ervoor levert kunnen maar zo ineens tot below zero zakken als ze niet meer gebruikt kunnen worden om je payzenders te bekijken.

Ik zou wat dat aangaat maar niet te veel vertrouwen op "daar komt wel gauw een hack/oplossing voor"

De nieuwe sky+ HD03 kaart werkt bv ook nog steeds niet buiten een gecertificeerde ontvanger.

Ik moet er niet aan denken dat M7 groep de boel dichtzet. Franse CSAT / TNTSAT (?) heeft nu op SD en HD ook al de boel dichtzitten.

Al heb je een kaart en betaal je trouw je zult voorlopig niet kunnen kijken zonder een officiële tuner in de strijd te gooien.

Spreek je nu uit eigen ervaring of van horen zeggen ?

 

Er is wat transponder-verschuiving binnen genoemde providers, dus sommige kanalen geven niet thuis op basis van no-signal.

Maar CSat en TNTSat in SD en HD zijn gewoon te ontvangen zonder een officiele tuner !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat zo is dan heb ik een mooie nieuwe dure bloembak...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...