abuelo Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Ik gebruik hem op philips DSR7121 en op deM7 Sat 801 en heb er geen problemen mee. Dus deze recievers zijn er wel voor geschikt in Tenerife mvgAbuelo
edtbonep Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Ik wil deze LNB dan gaan gebruiken met een SAB Titan HD FTASC of een SAB Titan 1 3606 HD. Welke ontvanger ben ik nog niet helemaal uit.
abuelo Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Daar kan ik niet op antwoorden daar heb ik geen ervaring mee.
oble Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Beste ED, Ik weet niet wat uw beweegredenen zijn om voor een SAB te kiezen en het zijn best wel goede ontvangers, maar wanneer u in Tenerife problemen krijgt en/of tvv of Candig hun software aanpast en SAB niet direct volgt heeft u wel problemen. En geloof me maar dat Can.dig er alles zal aan doen om hun receivers te promoten en de andere merken het moeilijk maken, dat is al een tijdje bezig en alleen nog verergeren. Een goede raad gebruikt een M7 ontvanger.
edtbonep Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 SAB Titan HD FTASC met Kaartlezer CanalDigitaal satellietontvanger Nieuw model SAB satellietontvanger. Een CanalDigitaal digitale satellietontvanger voor ontvangst van SD- en HD-zenders via de satelliet. De Titan HD FTASC is een compacte HDTV-ontvanger, geschikt voor gebruik met CanalDigitaal-smartcards. Deze HD-zapper heeft een Fastscan-functie, ondersteunt USB Wifi, YouTube en vele andere multimedia mogelijkheden. Die M7 SAT801 ontvanger lees je heel veel problemen over.
abuelo Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Ik heb mijn m7 nu een jaar en heb er nog geen last mee gehad maar ieder doet wat hij wilt en je heb gelijk want als wij een M7 promoten en je hebt er last mee dan hebben wij het gedaan he. Abuelo
edtbonep Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Dat zal best, maar zoek o.a. maar eens op dit forum. Doet hij het goed, dan heb je er een prima apparaat aan, maar er zijn genoeg mensen die alleen maar narigheid hebben.
Triskel Geplaatst: 27 juli 2013 Auteur Geplaatst: 27 juli 2013 Hallo allemaal, ik ben er weer. Alles in Tenerife goed verlopen ivm aankoop apartement en wat dacht ge.....er staat een schotel op dak. Ga die wel vervangen want die is te klein, heb meteen gemeten en die is 80cm en dat is te weining. Alles ging zo vlotjes daar, NIE nummer binnen een uurke geregeld, notaris binnen een uurtje en verzekering ook binnen uurke. Alles goed geregeld door personeel van immokantoor en door personeel op bank. Was uiteindelijk meer een werkvakantie, maar wilden het eerst een beetje naar onze goesting inrichten. Ga in september terug en ga dan op zoek naar schotel en bevestigings materiaal. Was al in LAs Chafiras in winkel geweest, die vroeg 80 € voor schotel van 1 meter incl alle bevestigings spullen. Zijn er nog wel meer, ook die van Abuelo in los cristianos. Moet nog wel alle berichte lezen, maar dat doe ik later. Groet, Triskel
abuelo Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Allez dat is goed nieuws proficiat met uw aankoop Abuelo
edtbonep Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Gefeliciteerd met je nieuwe appartement. Waar is dat op Tenerife?
oble Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Gefeliciteerd Triskel. Als uw schotel 80cm breed is zou ik ze toch eerst eens proberen. Als het een enkele LNB is, eens even uitrichten op beide Astra's en kijken wat dat geeft. Ik weet namelijk eentje staan van 80cm die goed werkt en je kan nog altijd veranderen. Het is maar een suggestie. grst oble Palm Mar
abuelo Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Mijn buurvrouw die heeft een schotel in ruitvorm en die is 90 hoog en 80 breed en die gaat ook goed op astra 1 .In het najaar moet ik er een lnb bij zetten voor astra 3.Ik ben benieuwd wat het dan gaat zijn . Abuelo
Triskel Geplaatst: 28 juli 2013 Auteur Geplaatst: 28 juli 2013 Hallo allen, Voor degene die het nog niet weten, heb appartement in Golf del Sur. Ga in september terug. Iedereen bedankt voor de inbreng, ik hoop er uit te leren, ben nog een leek in sat tv. Ga er toch mijn hoofd over buigen. Moet eerst zien dat ik wat gereedschap mee kan pakken. @Oble; volgens eerdere reacties is voor ontvangst van HD toch een schotel nodig tussen 100 en 120 cm. Groet allemaal, Triskel
edtbonep Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Een kennis van mij woont in Abades en heeft nu ook Canal Digitaal HD met een 100cm schotel en een Monoblock Single LNB TMS 43. Prima ontvangst.
abuelo Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 Dat is zo een beetje tenerife afmeting gewoonlijk is dat dan100cm*90cm en dat gaat inderdaad prima. Abuelo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen