Ga naar inhoud


Ik heb DVB-Dream op mijn computer , hoe (veilig) betalen ?? Heb geen paypal !!


cookie monster

Aanbevolen berichten

Ik heb DVB-Dream op mijn computer , hoe (veilig) betalen ?? Heb geen paypal !!

 

Ik heb hier een TBS 6925 pc-card (met DVB Dream) op mijn computer !!

De 30 dagen DVB-Dream trialversie is verlopen , heb ze maar 1 dag getest !!

Ik heb geen paypal , en mijn bankkaart , er staat Maestro op !!

Hoe gaat dit alles in z'n werk ?? Is het betrouwbaar ??

 

Alvast bedankt voor de hulp :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gewoon een paypal rekening aanmaken, kun je er gewoon geld op zetten en daarmee dus betalen.

Kost verder niks.

Ik zag dat je zelfs via Ideal er geld op kon zetten, dat werkt nog sneller als overmaken.

Paypal is betrouwbaar, heb er nog nooit problemen mee gehad.

aangepast door Ronsworld

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt eenvoudig een Paypal adres maken en koppelen aan jouw bankrekening. Kost niets..en het is geen ingewikkeld proces. Jij krijgt x aantal cent op jouw rekening gestort na de inschrijving, dat bedrag weer invullen op jouw Paypal account als bevestiging en klaar.

 

Ook handig als je misschien in de toekomst wat vaker iets op internet af wilt rekenen (bijv. ***geen-reclame***).

 

Paypal heeft ook kopersbescherming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah , ik zal morgens de boel eens uitpluizen !!

Ik vind de klassieke overschrijving tot nu het gemakkelijkst :)

Domiciliëring = handig in geval van maandelijkse betaling ivm huishoudaangelegenheden !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je achteraf ziet dat je teveel erop gezet hebt, of het niet gebruikt hebt, kun je het ook weer terug storten op je "normale" rekening.

aangepast door Ronsworld

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kost wel 4 werkdagen met een bankrekening.

 

En Maestro is een debet kaart, geen credit kaart. Het voordeel dat Maestro biedt (dit is een initiatief van Mastercard) is dat afschrijvingen gelijk van je bankrekening worden gehaald en er geen wachtperiodes zijn. Als ik dus pin in het buitenland kan ik nooit over mijn limiet gaan omdat er nog betalingen in de lucht hangen.

 

Als je met IDEAL werkt en Paypal gaat het een stuk sneller. Ik gebruik waar het even kan Paypal, en anders IDEAL, en heb zowel mijn credit kaart als mijn debet kaart aan Paypal gekoppeld, omdat dit een stukje bescherming biedt (men ziet nooit je CC info).

 

Ik werk zelf ook al jaren met Paypal en doe regelmatig aankopen (ook bij sites waar je niet gelijk denkt 'die zijn 100% te vertrouwen') en kan niets anders zeggen dan dat ik helemaal tevreden ben over Paypal.

 

Een ander bijkomend voordeel van Paypal is dat als je jezelf helemaal bij hun registreerd (met paspoort enzo - dit is optioneel) kun je betalingen doen zonder dat er geld op je Paypal rekening staat, omdat zij het dan achteraf van je bankrekening afschrijven. Zo ontloop je weer de wachtperiode om eerst geld naar je Paypal over te maken. Maar dit heb ik allemaal gedaan nog voordat er IDEAL bestond. Met IDEAL is dit eigenlijk weer overbodig.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een van de eerste klanten met onze rus een legale copy van ProgDVB uitgehandeld. Was nog beetje donate ware toen. Voor hem toen PayPal genomen. Werkt goed en geeft bescherming. Op marktplaats niet zonder akteren voor grotere bedragen. Jammer dat hij de unlimited Elecard decoder er niet bij leverde toen

 

@Sjattuh Met die maestrocard (pinpas ING bijvoorbeeld heb je wel vertraagde betalingen waarmee je op de koffie komt zijn ondermeer de z.g. reserveringen en winkeliers die accumuleren en b.v. 5 dagen later inwisselen. Bij een Mastercard heb je hier zelfs weiniger last van. Zo'n card is zinloos als je betaling vlak voor de incassodatum (28e)

doet. 99.99% kun je met een reguliere pinpas doen tegenwoordig. Een Creditcard heeft een schijnbaar hogere bestedingslimiet die weer ongedaan word gemaakt door de lagere limiet van de bronrekening bij je bank.

Je kan er 3 weken gebruik van maken en dan moet je toch betalen........ op de 28e van de maand

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen met PayPal zijn helaas toch minder goed en ik ben tot de ontdekking gekomen dat de kopersbescherming waar ze zo mee schermen gewoon niets voorstelt.

Zegt de tegenpartij gewoon van "ik hebben alles verstuurt" en laten ze een verzendbewijs zien dan mag jij met dure 0900 nrs. gaan bellen om te bewijzen dat het niet zo is. Bewijzen/kopieën via E-mail toezenden blijkt dan plots niet mogelijk en alles moet aangetekend of per fax naar een 0900 nr.

Je moet aangifte doen bij de politie, (een on-line aangifte werd niet geaccepteerd) en op het politiebureau werd de aangifte niet opgenomen omdat het om een online transactie ging met iemand in het buitenland, zelfs het schriftelijke bewijs dat er geen aangifte gedaan kon worden werd door PayPal niet geaccepteerd.

 

Heb je eenmaal een email adres en vinden ze dat ze genoeg hebben gedaan dan wordt je gewoon geblokkeerd en wordt je aan je lot overgelaten.

In mijn geval was de politie in Duitsland gelukkig wat alerter, 1 e-mail met alle gegevens naar het plaatselijke politzei-ambt en er werd een bezoekje afgelegd bij de verkoper en 3 dagen later stond het geld weer op mijn rekening.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat vind ik ook... ik betaal altijd met creditcard of 'sofort-Überweisung', rechtstreeks via de site van de bank. Of ik laat het afboeken van mijn Duitse rekening... Als dat niet kan vooruitbetalen... maar dat is uiteraard wel het minst veilige.  pay pal als dat echt de enige mogelijkheid is... ik hou niet van de soort tussenstapjes.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen met PayPal zijn helaas toch minder goed en ik ben tot de ontdekking gekomen dat de kopersbescherming waar ze zo mee schermen gewoon niets voorstelt.

Zegt de tegenpartij gewoon van "ik hebben alles verstuurt" en laten ze een verzendbewijs zien dan mag jij met dure 0900 nrs. gaan bellen om te bewijzen dat het niet zo is. Bewijzen/kopieën via E-mail toezenden blijkt dan plots niet mogelijk en alles moet aangetekend of per fax naar een 0900 nr.

Je moet aangifte doen bij de politie, (een on-line aangifte werd niet geaccepteerd) en op het politiebureau werd de aangifte niet opgenomen omdat het om een online transactie ging met iemand in het buitenland, zelfs het schriftelijke bewijs dat er geen aangifte gedaan kon worden werd door PayPal niet geaccepteerd.

 

Heb je eenmaal een email adres en vinden ze dat ze genoeg hebben gedaan dan wordt je gewoon geblokkeerd en wordt je aan je lot overgelaten.

In mijn geval was de politie in Duitsland gelukkig wat alerter, 1 e-mail met alle gegevens naar het plaatselijke politzei-ambt en er werd een bezoekje afgelegd bij de verkoper en 3 dagen later stond het geld weer op mijn rekening.

 

suc6

 

Gerrit

 

Mijn ervaringen met PayPal zijn helaas toch minder goed en ik ben tot de ontdekking gekomen dat de kopersbescherming waar ze zo mee schermen gewoon niets voorstelt.

Zegt de tegenpartij gewoon van "ik hebben alles verstuurt" en laten ze een verzendbewijs zien dan mag jij met dure 0900 nrs. gaan bellen om te bewijzen dat het niet zo is. Bewijzen/kopieën via E-mail toezenden blijkt dan plots niet mogelijk en alles moet aangetekend of per fax naar een 0900 nr.

Je moet aangifte doen bij de politie, (een on-line aangifte werd niet geaccepteerd) en op het politiebureau werd de aangifte niet opgenomen omdat het om een online transactie ging met iemand in het buitenland, zelfs het schriftelijke bewijs dat er geen aangifte gedaan kon worden werd door PayPal niet geaccepteerd.

 

Heb je eenmaal een email adres en vinden ze dat ze genoeg hebben gedaan dan wordt je gewoon geblokkeerd en wordt je aan je lot overgelaten.

In mijn geval was de politie in Duitsland gelukkig wat alerter, 1 e-mail met alle gegevens naar het plaatselijke politzei-ambt en er werd een bezoekje afgelegd bij de verkoper en 3 dagen later stond het geld weer op mijn rekening.

 

suc6

 

Gerrit

 

Ik heb hier juist een positieve ervaring mee, maar denk dat het in mijn geval een amateur-oplichter was..iets gekocht, niet ontvangen. Koper kon geen verzendbewijs laten zien dus geld weer terug gekregen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen met PayPal zijn helaas toch minder goed en ik ben tot de ontdekking gekomen dat de kopersbescherming waar ze zo mee schermen gewoon niets voorstelt.

Zegt de tegenpartij gewoon van "ik hebben alles verstuurt" en laten ze een verzendbewijs zien dan mag jij met dure 0900 nrs. gaan bellen om te bewijzen dat het niet zo is. Bewijzen/kopieën via E-mail toezenden blijkt dan plots niet mogelijk en alles moet aangetekend of per fax naar een 0900 nr.

Je moet aangifte doen bij de politie, (een on-line aangifte werd niet geaccepteerd) en op het politiebureau werd de aangifte niet opgenomen omdat het om een online transactie ging met iemand in het buitenland, zelfs het schriftelijke bewijs dat er geen aangifte gedaan kon worden werd door PayPal niet geaccepteerd.

 

Heb je eenmaal een email adres en vinden ze dat ze genoeg hebben gedaan dan wordt je gewoon geblokkeerd en wordt je aan je lot overgelaten.

In mijn geval was de politie in Duitsland gelukkig wat alerter, 1 e-mail met alle gegevens naar het plaatselijke politzei-ambt en er werd een bezoekje afgelegd bij de verkoper en 3 dagen later stond het geld weer op mijn rekening.

 

suc6

 

Gerrit

 

Dus je verwacht van Paypal dat wanneer iemand ze een verzend bewijs laat zien ze alsnog het geld storneren?

 

Enig idee hoeveel kopers de boel proberen te flessen? Je verwacht te veel.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marktplaats is voor klein spul te handelen. Ik heb nog nooit pech gehad. Kijk goed na kopersfrequentie en ratings net als op ***geen-reclame***. Niet iedereen heeft een CC of een andere reden om PayPal te gebruiken.

In principe is zolang het daar geparkeert staat een offshore accountje zo groot als je het wilt.

 

Waarschijnlijk gaat er veel zwart geld om. totdat de BD jouw Paypal achterhaald........

Voor de ProgDVB leverancier was het zijn manier om aan valuta te komen om elders zaken te kunnen doen zonder grijpgrage handen die hun deel willen. Via Western Union of ander bankverkeer duurt het ellenlang, doen ook geen fluit voor je als het fout loopt. En ze nemen 10% waarna de locale autoriteiten er nog eens taks over gooien.

 

ooit een DVD op Corsica besteld via bank, 6 maanden procedure. week later lag tie goedkoper bij paardrijdster.fr

Ik bestel nooit meer op Corsica.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PayPal...ik weet niet waarvoor ik die club nodig heb...net als MoneyGram en Western Union...grote boog..heb die gasten niet nodig.

Kosten alleen maar geld.

Ben je niet zeker van je internet aankoop dan stap weg van de leverancier.

Misschien hebben ze mij nodig? Gewoon een credit card en klaar.

Ik snap deze discussie niet.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...