Ga naar inhoud


Ik heb DVB-Dream op mijn computer , hoe (veilig) betalen ?? Heb geen paypal !!


cookie monster

Aanbevolen berichten

ook al gaven ze mij geld toe..ik heb ze niet nodig.

Credit Card..en klaar..kan het eigenlijk nog simpeler?

 

Paypal is niet gratis. Iemand betaald die onnodige club.

 

http://www.paypalsucks.com/

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

The Disadvantages of PayPal:

1. PayPal is somewhat time consuming to set up. You need to verify funds they deposit into your bank account. If you don't have immediate access to that information, it could take weeks to get your statement.

2. PayPal is very vulnerable to fraud. If someone cheats, it's you as the seller who'll be paying the price when it happens (and it will), either by losing the money or getting your account frozen.

3. PayPal is famous for their lousy customer service (or lack thereof). This includes hiding their phone number and only sending out automated responses to emailed queries.

4. If someone complains to PayPal about a product you delivered to them, they get to keep the product and you still have to refund the money.

5. PayPal has a large number of people who hate it-- most of them people who've had their accounts with thousands of dollars frozen and had to try and chase PayPal for months to get it back, if ever.

6. Many people consider PayPal a merchant account for online business amateurs, and believe that professionals have a "real" merchant account.

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

CreditCard? Nooit geen problemen mee gehad.

Als je het kopen of verkopen via een een internet site niet vertrouwd, dan denk niet dat PayPal je daarmee helpt.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, je hebt geen Paypal en dus geen ervaring, maar je gaat wel problemen zoeken die er mee zijn.

Je hebt wel een credit kaart en daar heb JIJ toevallig geen problemen mee gehad, en dan is hij heilig?

Lekkere discussie..

 

Maar dit gaat erg off topic.

Suc6 met je kaart.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik het allemaal voor online aankopen paypal, credit card, via overschrijving etc...

 

heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad (met geen enkele manier)

 

Enige wat ik altijd check (of zoveel mogelijk probeer te doen) is na te kijken wie er achter de website zit die verkoopt.

 

Soms ben je iets geruster als er achter de website een lidmaatschap zit van keurmerk etc..

 

wat nog altijd klopt als een bus is, als het te mooi is om waar te zijn dan is het ook te mooi om waar te zijn !!!! (500 euro verschil bvb op iets van 750 euro is meestal een rip off :-))

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

PayPal...ik weet niet waarvoor ik die club nodig heb...net als MoneyGram en Western Union...grote boog..heb die gasten niet nodig.

Kosten alleen maar geld.

Ben je niet zeker van je internet aankoop dan stap weg van de leverancier.

Misschien hebben ze mij nodig? Gewoon een credit card en klaar.

Ik snap deze discussie niet.

 

Ik denk eerder dat jij Paypal niet snapt maar er wel een ongefundeerde mening over lijkt te hebben ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige van die betalingskantoren zorgen dat zonder risico aan toonder binnen een uur geld word overgemaakt.

Dat er b.v. 10% voor betaald moet worden is niet ongebruikelijk. Daarvoor hebben ze die infrastructuur.

Geen bank ter wereld kan dit zo snel. Creditcards zijn elitair. Merendeel van de wereldbevolking heeft die niet, laat staan soms een bankrekening. Bij PayPal moet je er minimaal een reguliere bankrekening aan hangen.

Een internationale overschrijving duurt langer. Voor veel leveranciers brengen credit cards hoge kosten met zich mee die op de klant verhaald worden (ook het misbruik). En soms kun je er alleen ijs mee krabben. Om niet te kort te doen zijn er andere kredietvormen dan die cards uitgevonden zodat er fair trade in andere werelddelen plaats kan vinden. Meestal is er wel ergens internet.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb kennis kunnen maken met de "service" van Paypal.

Als een loden deur.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je verwacht van Paypal dat wanneer iemand ze een verzend bewijs laat zien ze alsnog het geld storneren?

 

Enig idee hoeveel kopers de boel proberen te flessen? Je verwacht te veel.

 

Nee het ging hier om het feit dat ik 2 horloges had besteld en er maar 1 had gekregen.

Deze leverancier had er zelf ook maar 1 op de factuur  gezet en ook maar 1 op de pakbon vermeld.

De leverancier gaf in 1e instantie ook toe dat hij vergeten was de 2e te versturen en zou de andere nasturen maar liet, na de nodige berichtjes, daarna geheel niets meer van zich horen.

Dus zo klaar als een klontje zou je denken je laat PayPal de betaling zien met daarop vermeld de 2 horloges, de factuur en pakbon waarop er maar 1 vermeld staat, de kopieën van het emailverkeer waarin de verkoper aangeeft de 2e te zullen nasturen en dat het dan geregeld is.

Maar nee, er moest aangifte gedaan worden van PayPal, dus naar het politiebureau maar daar kreeg ik te horen dat er geen aangifte gedaan kon worden en dat dit dan maar via de website moest.

Dus via de website van de politie aangifte gedaan en ook daar weer het bericht dat er geen aangifte van gedaan kon worden.

Dit ook weer samen met alle stukken nog weer een keer naar PayPal gestuurd en deze zegt doodleuk "zonder aangifte kunnen we niets voor u doen".

"ja hallo, Kijk dan eens in de stukken die ik u gestuurd heb, daar in de email van de politie zelf staat dat er geen aangifte gedaan kan worden"

"Klopt, maar u heeft geen aangifte gedaan en voldoet daardoor niet aan onze voorwaarden en dat kunnen we dit niet in behandeling nemen".

"kunt u me dan uitleggen hoe ik aangifte moet doen als dat via de website niet kan krijgen als de politie die hier ter plekke ook niet op wil nemen"?

"mijnheer u stelt te veel vragen en hier wensen wij niet aan mee te werken",

"maar u stelt toch eisen waar ik gewoon niet aan kan voldoen, ik stuur u toch het bewijs dat ik geen aangifte kan doen hoe moet dat dan?"

Mijnheer "we beschouwen de zaak als afgedaan omdat u niet aan onze voorwaarden kunt voldoen en we blokkeren uw account."

 

En daar moet je het dan maar mee doen, dus als het even kan maak ik geen gebruik van dat bureaucratische gespuis.

 

@ronsworld

PayPal is gratis

 

Nou vergeet het maar, voor de betalende partij is het gratis voor de verkopende partij is het zeker niet gratis en wordt er nl. tot 2500 euro 3,4% + 0,35 euro op het bedrag in mindering gebracht.

Maar daar ben je er nog niet mee, op het moment dat jij je spullen hebt ontvangen heeft de verkoper zijn geld nog niet pas als jij hebt aangegeven dat de transactie succesvol is verlopen gaat het licht op groen bij PayPal en wordt er, als er verder geen problemen zijn, uitbetaald.

Is er wel iemand die niet tevreden is dan wordt direct alles geblokkeerd (vaak ook geld wat niets met deze ontevreden transactie te maken heeft) en als verkoper ben je dan je spullen kwijt en moet je dan maar zien om ooit je geld te krijgen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar daar ben je er nog niet mee, op het moment dat jij je spullen hebt ontvangen heeft de verkoper zijn geld nog niet pas als jij hebt aangegeven dat de transactie succesvol is verlopen gaat het licht op groen bij PayPal en wordt er, als er verder geen problemen zijn, uitbetaald.

Ik heb van dit nog nooit gehoord bij PayPal.... Dat klinkt als een Escrow service.... Ik heb nooit bij PayPal hoeven aangeven dat ik iets ontvangen heb. Wel als ik bij bepaalde Chinese sites wat bestel, maar dan is dat een service van de site, en niet van PayPal...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...