Ga naar inhoud


Ik heb DVB-Dream op mijn computer , hoe (veilig) betalen ?? Heb geen paypal !!


cookie monster

Aanbevolen berichten

Een paar jaar terug heb ik een zeer nare ervaringen gehad met het "veilige Paypal".

 

Lange tijd ging het goed, tot ik op een dag een afschrijving opmerk van 11 € waar ik niks van af wist.

Paypal gecontacteerd en hun formulieren ingevuld, afwachten maar, want snel zijn ze daar niet.

Ondertussen verschijnt er een golf van aankopen vanuit Hongkong, bijna elke dag worden er computer onderdelen aangekocht.

 

Weer klacht ingediend en emails gestuurd in de hoop dat dit kon gestopt worden, dit was niet normaal.

Waarschijnlijk waren mijn inlog gegevens via spyware van de pc gestolen.

Het duurt dan dagen eer men reageert met een berichtje, in onderzoek.

Daar moet je het dan mee doen, ondertussen bleven de aankopen doorgaan en was het bedrag opgelopen tot 1400 €, waarvan er al 300 € afgeschreven.   

Tot overmaat van ramp was mijn visa gekoppeld aan dat account, en die was volgens hen op geen enkele manier los te maken van dat account, de rekening tijdelijk blokkeren tot na hun onderzoek wilden ze ook niet.

ik was de wanhoop nabij iemand in Hongkong kon ongestoord mijn rekening blijven plunderen via hun "veilig" systeem. 

Uiteindelijk heb ik de visa kaart geblokkeerd want Paypal, die loste niks op, die liet maar begaan.

 

Ik heb nu sinds kort terug Paypal, de inlog gegevens staan op een USB stick, ik stort nu zelf geld want een kaart koppelen doe ik nooit meer.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ronsworld

PayPal is gratis

 

Nou vergeet het maar, voor de betalende partij is het gratis voor de verkopende partij is het zeker niet gratis en wordt er nl. tot 2500 euro 3,4% + 0,35 euro op het bedrag in mindering gebracht.

Maar daar ben je er nog niet mee, op het moment dat jij je spullen hebt ontvangen heeft de verkoper zijn geld nog niet pas als jij hebt aangegeven dat de transactie succesvol is verlopen gaat het licht op groen bij PayPal en wordt er, als er verder geen problemen zijn, uitbetaald.

Is er wel iemand die niet tevreden is dan wordt direct alles geblokkeerd (vaak ook geld wat niets met deze ontevreden transactie te maken heeft) en als verkoper ben je dan je spullen kwijt en moet je dan maar zien om ooit je geld te krijgen.

 

suc6

 

Gerrit

 

Het gaat hier om het betalen van iets.. dus gratis.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betaal toch gewoon met een credit-card. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Hoe werkt dat , aub ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mij een PM stuurt dan kan ik het wel betalen voor je... Dan moet je uiteraard wel even het geld overmaken naar mijn bankrekening...

Ik heb u een PM gestuurd

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...