SjongeJonge Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 (aangepast) Hallo,Ik ben op zoek naar een combo dvb-t + s(2) met scart en hdmi.voor een lage prijs, € 115, ontdek ik de sab titan 2 combi hd.http://www.sabsatellite.nl/nl/sab-titan-1-2/456/sab-titan-ii-hd-combo-s900 Op dit forum wordt SAB niet genoemd zelfs niet in negatieve zin. Heeft iemand wel ervaring met dit merk?Kent iemand een alternatief voor dit apparaat? Ik ontdek nu ook de Amiko HD-8840 Hybrid, wel €35- duurder. Zou die beter zijn? 30 juni 2013 aangepast door Michel graag de volgende keer zelf je onderwerp wat duidelijker maken. Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv. Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.
Erudiet Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 Hello Sjongejonge, Ik heb een Sab Combo Titan II. Vooral om satelliet en Tdt hier in Spanje te kunnen ontvangen, in HD. Bij ons draait de 2de kaart tv vlaanderen erop via het kaartslot, de tv wordt ook als tweede gebruikt, voor de vrouw als er sport is. Wij zijn er tevreden over, hij dient alleen om dus onregelmatig te kijken, want al de rest: kijken, opnemen, weergeven doen wij via salon receiver Rebox 9000 met ingebouwde HDD. Je kan via de Sab ook opnemen natuurlijk, maar dan via Usb of externe schijf. Toegang tot usb is wel op de achterzijde van het toestel. Software updates en dergelijke zijn evenvoudig en vind je op de website van Sab. Dus wij vinden vooral prijs kwaliteit met opname mogelijkheid het interressantste. Denk erover, indien de Rebox zou overkop gaan, dan een Sab Triple te kopen ( 2x sat + 1x tdt- spaanse tv) Ook die prijs zit maar op 199€ dacht ik. Nog vragen stel maar. Erudiet
SjongeJonge Geplaatst: 29 juni 2013 Auteur Geplaatst: 29 juni 2013 Beste Erudiet, bedankt voor je reactie. Ik zit er een beetje mee dat dit apparaat niet canaldigitaal gecertificeerd is. Betekent dat dat ie ook niet daarmee te gebruiken is? Mocht ik uiteindelijk besluiten toch een CD kaart te willen nemen. Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv. Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.
bartjep Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Ik heb de sab titan combo al meer dan 2 jaar in gebruik ism met TVV , en zeer tevreden van , bakje doet gewoon wat ie moet doen , zonder problemen ( zelfs freq veranderingen in de zenderlijsten update ie vanzelf ) . Enige nadeel is dat ie niet de snelste zapper is , maar dat zijn die M7 toestellen ook niet .
Erudiet Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Volledig akkoord met voorgaand schrijver. CD kaart met de chip naar boven in bovenste lezer en werkt als een trein. ( ik bedoel dan niet de Fyra, lol) Erudiet
SjongeJonge Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Geplaatst: 30 juni 2013 ik lees net dat de Amiko HD-8840 Hybrid OOK DVB-T2 heeft. geen idee wat dat is (HD miss?) Dat zou mooi zijn als in NL NL1-3 op Terestrial overschakelt op HD. Verder heb ik de idee dat dezlfde Amiko meer biedt dan de SAB. Snel zappen vind ik wel belangrijk, zou de Amiko sneller zappen??? Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv. Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.
Eduard07 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 ik lees net dat de Amiko HD-8840 Hybrid OOK DVB-T2 heeft. geen idee wat dat is (HD miss?) Snel zappen vind ik wel belangrijk, zou de Amiko sneller zappen??? Klopt. Ik vind de Amiko gemiddeld qua zappen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
youriy Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Ik heb zelf een sab titan 2 HD/combo, maar ik zal 'm niemand aanraden. Reageren op de ab gaat gewoon traag. Ook irritant dat je de zenderlijst niet kunt sorteren op transponder. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
SjongeJonge Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 (aangepast) @youriy Bedankt snel zappen en eigen zenderlijst zijn toch zaken die ik erg op prijs stel Waar hangt het van af of een tuner snel kan zappen? Uit welke specs kun je dat aflezen? 1 juli 2013 aangepast door SjongeJonge Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv. Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.
Ons-buiten Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 Wij hebben de sab titan 11 combo HD gekocht. Bij de verkoop wert gezegt dat hij op canaldigitaal en kpn digitene werkt. Probeer hem nu aan te sluiten op digitene maar dan vindt hij geen zenders,ben geen held met electronica. Wie kan me helpen!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen