Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@ceesv

Ik verwacht op mijn oude beeldbuis tv een goed dvb-t beeld te krijgen, nu heb ik immers ook sd kwaliteit van digitenne?

Zo niet kan ik altijd nog een extra dnlb plaatsen, daar houd ik wel rekening mee. Jammer van de dvb-t tuner die ik dan nog heb in mijn combo, maar ja...

Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv.

Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.

• Moderator
Geplaatst:

Ik weet niet hoe je op dit moment TV kijkt. Met een kabel aansluiting?

Alleen zal je wanneer je op je nieuwe HD TV net naar een HD Programma gekeken hebt en omschakelt naar Nederland 1 van Digitenne geen plezier aan de beeldkwaliteit  .

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb net digitenne opgezegd.

nwe tv is van de baan tot deze het begeeft, ik koop uiteindelijk een combi tuner, als ik er uit ben welke.

Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv.

Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.

Geplaatst:

Het originele SECA CI module van Canaldigitaal werkt ook niet altijd probleemloos in elke TV.

Het CI module van Aston, de AstonCrypt 1.07 met software versie 2.23 of hoger werkt in zo'n geval soms beter.

Ik lees dit voor het eerst. Als dit inderdaad zo is, is het mogelijk de oplossing van mijn probleem (blokjes op de CD-kanalen op een brandnieuwe Grundig HDTV met geïntegreerde DVS-S2 tuner en CI+ interface, reeds aange"kaart" in het draadje op cd zenders blokvorming astra 19 en astra 23.

Van CD verwacht ik niet meer dan "staat niet in de lijst van gecertificeerde ontvangers", m.a.w. van CD verwacht ik niets. Zoals de meeste helpdesks komen ze in mijn ervaring niet verder dan het oplezen van een script, meedenken... ho maar!

Zou het echt zo kunnen zijn dat een Aston CAM beter samenwerkt met een CI+ interface dan de "originele" CD/TVV-CAM?

Groeten,
Shmuel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen