freakydionsoir Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 (aangepast) Misschien een leuke topic nu de komkommer tijd officieel is aangebroken en iedereen op vakantie vertrekt, post hier je foto's van schotels op onmogelijke plaatsen die toch beeld geven... 29 juni 2013 aangepast door freakydionsoir
Ronsworld Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 Sowieso al knap dat ze die hele zooi op de kant hebben kunnen bouwen.. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
cookie monster Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 http://img.izismile.com/img/img2/20090819/satellite_dishes_30.jpg Misschien niet op een onmogelijke plaats , maar .... toch .... , als daar ontvangst op is , dan .... 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast catw Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 (aangepast) Geen ontvangst. Normaal zou je dat wel zeggen maar met Poetin die staat toe te kijken weet ik dat zo zeker nog niet en kan het de nieuwste russische geheime schotel voor de satelliet ontvanger kunnen zijn. Wie weet willen deze mensen die gegevens ook wel ontvangen. 30 juni 2013 aangepast door catw
D.Quijote Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Gefotografeerd in Zuid-Frankrijk, ieder jaar een beetje bijstellen Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
trust Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 (aangepast) Normaal zou je dat wel zeggen maar met Poetin die staat toe te kijken weet ik dat zo zeker nog niet en kan het de nieuwste russische geheime schotel voor de satelliet ontvanger kunnen zijn. Wie weet willen deze mensen die gegevens ook wel ontvangen. Da's duidelijk een SNG mobiel 30 juni 2013 aangepast door trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast catw Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 (aangepast) Da's duidelijk een SNG mobiel Ja dat zou kunnen maar het is wel vreemd dat juist Sprietje, die alles van schotels weet, die foto op zijn mobieltje had staan dat geeft op zich te denken. Maar onderstaande linker schotel heeft niet veel ontvangst en de rechter weet ik niet. 30 juni 2013 aangepast door catw
Sprietje Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Ja, het is niet zomaar een paraplu van Bush want wat je waarschijnlijk niet weet is dat in de stof van de paraplu heel fijn zwart metaaldraad geweven zit en dat in de punt van de paraplu de antenne zit, een echte primefocusschotel dus.
Sprietje Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Ach catw, de linker schotel is een drinkbak voor de vogels en de rechter schotel is op een merkwaardigemanier geplaatst maar daar heb ik ook nog wel een voorbeeld van.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juni 2013 Moderator Geplaatst: 30 juni 2013 Zit die reflector met de bolle kant naar de lnb gericht? Op die manier is uitrichten niet meer nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
freakydionsoir Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Geplaatst: 30 juni 2013 (aangepast) hahaha wat een toppers al, en het topic is nog maar net opgericht.... Even mijn oprechte dank aan SPRIETJE, voor de hulp bij het uitrichten van mijn schotel ! 3 x HOERA !!!! 30 juni 2013 aangepast door freakydionsoir
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen