Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi

ik heb onlangs een tweedehands PowerCam Pro V3.3 gekocht.

De bedoeling is dat ik niet alleen Canaal Digitaal maar ook andere kaarten kan lenen, voor incidenteel gebruik in videoruimte (pools, duits, etc)

.

Alleen officiële kaarten. In cracks of build-in channels ben ik niet in geïnteresseerd. Behalve twijfelachtige morele/legale vragen, heb ik echt niet de zin en tijd om daar elke maand weer aandacht in te steken. De bedoeling is dat we incidenteel een videoavondje hebben, iemand zijn geldige kaart meeneemt, en dat het werkt. Niet dat we dan eerst weer een paar uur moeten prullen.

Nu las ik eerst dat je PowerCam automatisch kan updaten door op een Hotbird af te stemmen. Daarom bood ik op deze pre-owned PowerCam. Maar nu vind ik ook berichten dat dat niet (meer) werkt, althans niet voor PowerCam onder V5.

Eigenlijk lees ik alles op internet. Wat ik ook zoek, er is altijd wel een bericht ergens die zegt dat dit kan, en een ander die het tegendeel beweerd. Kan het nu niet uittesten, mijn abbo is nog non-HD. Voor non-HD Canaal Digitaal werkt de CAM in ieder geval. En ook voor Digitenne.

Dus als iemand mij over de volgende zaken helderheid kan verschaffen.

- Ondersteund PowerCam Pro V3.3 HD en/of MPEG4 en/of DVB-S2

- Is PowerCam Pro V3.3 te updaten met nieuwe firmware? Hoe?

- Wat is de hoogste versie die erop kan? V3.5? V5.5?

- Wat zijn precies de verschillen tussen PowerCam Pro V3.3 en de nieuwere OneCam V5. Ik dacht eerst alleen software, maar nu twijfel ik daarover.

Bedankt

• 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen