Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 HOI.<BR>Hoe kan ik op Hotbird Cinefaz,en Cinestar 1 en 2 ontvangen...<BR>Ik gebruik de Angel files van D*** van Okt./Nov, op een Philips<BR>DSX 7071..toch alleen maar zwart.??<BR>Wie weet raad . Bij voorbaat dank.
Dr. Humax Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Misschien omdat de Angelfiles voor Seca zijn en het TPS pakket in Viaccess uitgezonden word.
sheeplover Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Probeer M**rd**k; hier geen enkel probleem met d door jou genoemde zenders....maar T en P en K dat blijft een ander verhaal...groetjes: John
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 @sheeplover,<P>Ik heb zojuist op <A HREF="http://www.lyngsat.com" TARGET=_blank>www.lyngsat.com</A> gekeken<BR>en Cinefaz zendt toch heus alleen<BR>in Viaccess uit.<P>Hoe kun jij dan op een Seca-ontvanger<BR>als jouw Philips Viaccess-zenders <BR>ontvangen ?
Johan45 Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Misschien een Philips embeddet Viaccess <P>Waarom eigenlijk niet, beetje solderen en zo <P>Suc6 Johan Vult u rustig aan !!!
sheeplover Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Geachte hobbyisten, ik heb hier een strong8000 staan en ik ontvang hier cinéstar 1 en 2, cinétoile en cinéfaz; cinépalace heb ik deze maand niet en ik moet zeggen dat het meestal bingo is met de files van cr*** m*****k. Ik bekijk deze zenders niet vaak, want het valt me op dat er nogal wat gedateerde films worden uitgezonden. Vraag me aub niet naar technische details, want dat kan ik toch niet verklaren. Ik weet wel dat ik bv 2 maal dezelfde zender kan ontvangen via de hotbird; de ene wel zichtbaar; de andere niet(bv cartoon, wel de Franse Italiaanse en Spaanse en niet de Duitse en de Griekse). Groetjes: John.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 Dan zenden ze dus in simulcrypting uit! Altijd leuk voor de Seca bakjes!
Aanbevolen berichten