OpaSatje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Hallo, Ik ben op zoek naar een leuke schotel, met letters er op, in het groot HD tv of zoiets, maakt niet uit. Ben een beetje op de triax uitgekeken 'Saaie kleur ' dus zoek ik een leuke schotel, in de kleur wit met letters. Iemand een idee waar je veel keus hebt in het uitkiezen van een schotel ? Dank u.
Sprietje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Nou, als je een gewone schotel te saai vindt zou ik zeggen, maak er zoiets van, zie afbeelding.
hotzenklotser Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Veel satshops leveren schotels met de print die je hebben wilt , zoals een muur /bomen struiken planten etc waarschijnlijk ov ook wel een foto iets wat je graag wilt .
Sprietje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Er zijn wijken in Nederland waar een kunstenaar langs is geweest om alle schotels op te vrolijken, zie bijlage.
OpaSatje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 (aangepast) Ha ha nee bedoel meer zoiets beste mensen, een witte schotel met HD TV er op. Zoiets moet toch ergens te krijgen zijn. Anders is het zo'n kermis Groetjes. 1 juli 2013 aangepast door OpaSatje
satelliet123 Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Ha ha nee bedoel meer zoiets beste mensen, een witte schotel met HD TV er op. Zoiets moet toch ergens te krijgen zijn. Anders is het zo'n kermis Groetjes. CD heeft die dingen, zie regelmatig een schotel met CanalDigitaal HDTV erop. Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
Sprietje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Beste satelliet 123 Dat zijn schotels in antracietkleur met witte letters. Dat wil hij dus niet. Hij wil een witte schotel.
Sprietje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Beste Opa Als ik het dus goed begrijp wil je dus een beetje opscheppen dat je HDTV hebt.
Eduard07 Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 (aangepast) Is er niemand in je buurt die grafiti-artiest is? Of een tatoeagewinkel die ook de letters HD sierlijk op een schotel kan afbeelden ? 1 juli 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
De_Perre Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 stickerset uit de doe-het-zelf om de hoek kan ook redding brengen dan ;-) en een spuitbus witte lak; of een ander kleurtje of misschien een van de fuba-modellen [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
OpaSatje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 Beste Opa Als ik het dus goed begrijp wil je dus een beetje opscheppen dat je HDTV hebt. Ha ha , idd nee hoor, ik vind ze wel mooi die HDTV schotels van CD. Zal eens informeren daar.
Sprietje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Maar beste OpaSatje Slaat de ouderdom toe? Je schreef dat je een witte schotel wilde hebben en nu vindt je de antracietkleurige CanalDigitaal schotel ineens mooi? Ik kan er geen touw meer aan vast knopen.
OpaSatje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 (aangepast) Hoi sprietje, en de SAB schotels zijn die goed af te stellen dat u weet ? zoals een triax met graden. 1 juli 2013 aangepast door OpaSatje
minplus Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Gewoon een paar stukjes duct-tape en een spuitbus en klaar is Kees. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
OpaSatje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 Ach ja komt goed, denk dat ik me triax maar hou, maar die schotels met opdruk waren wel super gaaf om te zien! Fijne avond, groetjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen