Sprietje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Ach OPAsatje, als je die gepimpte schotels allemaal net iets te modern vindt maar je toch kenbaar wiltmaken dat je een blije schotelkijker bent, dan kun je er ook dit op zetten:
OpaSatje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 Ha ha thanks sprietje, die is ook wel goed. We komen er wel een tegen een leuke schotel, hey de groetjes, fijne avond.
Sprietje Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Maar beste OPAsatje, zo’n smiley maak je toch zelf op een schotel. Spuit met een zwarte spuitbus op de plaatsen van de ogen en de mond je schotel zwart. Knip de ogen en de mond uit tape en plak dit op de juiste plaatsen. Nu kun je de schotel helemaal geel spuiten. Als je dan het plakband er aftrekt, heb je de zwarte ogen en mond op de schotel staan.
moonchild Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Echt super hip zijn op het moment oude Philips schotels. Met het oude logo , bam "old school" in your face. Vergelijkbaar met vintage Adidas tracksuits. De in-crowd smult ervan VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Maar beste OPAsatje, zo’n smiley maak je toch zelf op een schotel. Spuit met een zwarte spuitbus op de plaatsen van de ogen en de mond je schotel zwart. Knip de ogen en de mond uit tape en plak dit op de juiste plaatsen. Nu kun je de schotel helemaal geel spuiten. Als je dan het plakband er aftrekt, heb je de zwarte ogen en mond op de schotel staan. Zoals ik al eerder aangaf. Met tape en een spuitbus (of 2) maak je er een schitterende schotel van. Heb het hier met 2 schotels gedaan. Er is ook folie in de handel dat je in elk willekeurig model kunt gebruiken voor grotere vlakken. Vanwege de nogal complexe patronen die ik wilde heb ik dat gebruikt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Als je niet zoveel zin hebt om met een spuitbus aan de slag te gaan, kun je ook gewoon stickers kopen, zie bijlage.
Eduard07 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 ...of misschien een van de fuba-modellen Die zijn niet wit er er staat ook geen HD op. Je suggestie is dus wat vreemd. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sprietje Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 De kop van dit draadje heet: Ben op zoek naar een leuke satelliet schotel.
cheapwatcher Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ik heb zo'n visiosat bisat hangen met daarop 'Visiosat HD'. Is dat niet wat voor je? Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
De_Perre Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 (aangepast) Die zijn niet wit er er staat ook geen HD op. Je suggestie is dus wat vreemd. ze hebben er oa met een zonnewijzer op; vandaar... ref FUBA DAA 850 Sundial (wel à rato 350 euro) of de FUBA DAA 850 Carpe Diem of FUBA DAA 850 BVB maar misschien zijn deze in de lage landen minder courant te vinden... en zoals sprietje aangaf: hij is op zoek naar een 'leuke schotel' ;-) maar doe het zelf met spuitbussen en stickers lijkt me wel de garantie voor een uniek exemplaar te bekomen 4 juli 2013 aangepast door De_Perre [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Sprietje Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Nog even voortbordurend op de titel van dit draadje “Ben op zoek naar een leuke satelliet schotel”, heb ik nog een leuke optie. Neem een Mickey Mouse schotel bedekker. Hierbij is ook de lnb onzichtbaar, zie de bijlages.
Miauw Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Ik vind die Mickey Mouse schotel best leuk, maar ben bang dat Disney wel met een auteursrechten rekening komt. Ik heb dat al eens met een garagedeur gezien, echt leuk, maar de beste man kreeg daar problemen mee i.v.m. dat het op de openbare weg zichtbaar was. Even op een witte schotel terug te komen, die worden vanzelf zwart, dus zou ik maar wat donkerders nemen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Koffieshop Geplaatst: 16 juli 2013 Geplaatst: 16 juli 2013 Kieskeurige mensen oelala Nou wat eerder vermeld is CD heeft die shotels die je zoekf oftewel zoals ook eerder vermeld werd T_T graffiti kopen en spuiten maar
OpaSatje Geplaatst: 17 juli 2013 Auteur Geplaatst: 17 juli 2013 (aangepast) Ha ha bedankt mensen ! beetje humor moet kunnen op sat4all 17 juli 2013 aangepast door OpaSatje
Gast Koffieshop Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Ja moet kunnen he Maar je vind genoeg schotels online te koop of gewoon SPUITEN !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen